Ga naar inhoud


[7141 HD] problemen met A B dsr7141/22


freestyler

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zijn er hier ook meer personen die last hebben van een afstandsbediening probleem van de 7141?

 

die van mij werkt namelijk voor geen meter hij herhaalt telkens de laatste handeling, als ik hem bijvoorbeeld harder zet en wil dan zappen van 8 naar 9 dan druk ik op de 9 maar gaat ie harder.

druk ik op de 9 en daarna op bijv ok pakt ie de 9 en ga zo maar door is erg vervelend zijn er meer die er last van hebben of hebben gehad en wie weet hoe ik dat op kan lossen????

 

heb al geprobeert contact te krijgen met canaldigitaal maar tot nog toe zonder succes en zonder reactie

wavefield t55 4x single lnb

philips 7141 op plasma 37"

geluid via pm7001 op B&W 630i

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry ik had even wat meer geduld moeten hebben voor het plaatsen van dit onderwerp had hem net geplaatst toen ik per ongeluk op een soort gelijke kwam hier op het forum en waar de oplossing ook al geboden is het werkt echt stb en ok tegelijk indrukken en dan -9- -1- en dan oke.

mijn excusses voor het zinloos plaatsen van dit onderwerp...

 

zal voortaan eerst wat grondiger zoeken voor ik weer een dubbel onderwerp plaats

wavefield t55 4x single lnb

philips 7141 op plasma 37"

geluid via pm7001 op B&W 630i

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer dit maar even

 

Druk tegelijk op de STB toets en OK toets van de afstandbediening. De STB toets blinkt nu twee maal. Druk nu op “9” en “1”, en daarna op OK. De STB toets blinkt opnieuw twee maal. De afstandsbediening is nu ingesteld op een andere code.

 

En wil weer terug ,dat gaat op deze manier ,9,0 intoetsen ipv 9,1. De afstandbediening staat dan weer op het XMP protocol.

 

 

o ik zie je hebt het al op gelost, dan maar even voor diegene die dit probleem ook hebben.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...