Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Opname hangt na vooruitspoelen


JTE

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik had vorige week een programma opgenomen met mijn 5510.

Wilde een stuk vooruitspoelen middels het ingedrukt houden van de knop >> Als ik deze knop weer loslaat, krijg ik of melding dat ik mijn abonnement moet controleren? (is na het drukken op OK weer weg), of het beeld blijft hangen.

 

Iemand enig idee wat er mis is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat de opname gecodeerd is opgenomen en je niet binnen 2 a 3 dagen de opname geDEcodeerd hebt.

Daar valt volgens mij niet veel meer mee te doen.

 

Voor in de toekomst: installeer een tap die dat automatisch voor je doet.

bv Silverline, reccopy of mediamanager.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel kloppen mrbeegee,

 

Het was X-Factor van vorige week vrijdag. Heb net met RecCopy alsnog geprobeerd te decoderen, maar hij gaf bij 60% een foutmelding, en stopte.

 

Zou je eens toe kunnen lichten waarom ik tijdig moet decoderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal heeft zijn wisselingen van codeersleutels versnelt naar enkele dagen ivm betere beveiliging van hun systeem.

Hierdoor zijn veel PVR gebruikers in de problemen gekomen met apparatuur die gecodeerd opnemen. De gebruiker moet nu zeer snel kijken, handmatig decoderen of dit (half)automatisch laten doen door de ontvanger of door een TAP.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog een gedecodeerde opname van dezelfde tijd en zender heb, dan zou je het volgende nog kunnen proberen:

 

1. Zet de TF aan en op de zender waarvan de opname gemaakt.

2. Speel de gedecodeerde opname helemaal af, een langere opname is beter

3. Speel direct daarna de te decoderen opname af en kopieer deze. De snelheid mag je op 6x zetten, doe dit echter wel in een stukje reclame oid.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...