Ga naar inhoud


Geen signaal door grote bomen wat is een optie voor


Gast Satloos

Aanbevolen berichten

Ik heb achter mijn huis drie hele grote bomen .. waardoor ik geen schotel kan plaatsen. Is het misschien mogelijk om via internet signalen te ontvangen en alles dat zo is wat heb ik dan nodig.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

satloos

cry

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar kan ik kort maar krachtig in zijn het antwoord is nee je hebt een vrij uitzicht nodig om een goed signaal te hebben is de boom bijvoorbeld 10 meter hoog dan moet de afstand van de schotel tot de boom op zijn minst 20 meter zijn of je kan meters winnen door de schotel bv op je dak te plaatsen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ds23man
Knippen en scheren tot op de stam, met een beetje geluk gaan ze dan dood en heb je geen kapvergunning nodig. mad

Groet Gerhard


Gooi er wat toner bij van een laser printer. Succes gegarandeerd. cry

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ds23man
Een koperen pijp er in meppen schijnt ook wonderen te doen!

Door de gemeente daarop betrapt worden terwijl het om een kapvergunningsplichtige
boom gaat schijnt ook wonderen te kunnen doen met het saldo op je bankrekening!

Ik heb meegemaakt dat een zaak om een boom voor de rechter kwam.
Geeiste boete: 16000,= eurietjes. Dus bezint eer ge begint.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
[Door de gemeente daarop betrapt worden terwijl het om een kapvergunningsplichtige
boom gaat schijnt ook wonderen te kunnen doen met het saldo op je bankrekening!

Ik heb meegemaakt dat een zaak om een boom voor de rechter kwam.
Geeiste boete: 16000,= eurietjes. Dus bezint eer ge begint.

vGnp


En das maar goed ook. Als iedereen om TV te kunnen kijken maar een boom gaat omzagen.
Eh sorry om wat uitgebreider TV te kijken, je kunt tenslotte al aardig wat krijgen zonder gezaag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de schotel in de boom hangen. Wel regelmatig bijstellen als de boom weer wat gegroeid is smile

 

Tja, en nu serieus:

 

Het barst toch van de alternatieven voor Satelliet TV, alleen geen hele goeie.

 

Je kan kiezen voor Kabel, DVB-T (Digitenne), TV via je internetprovider, ...

 

 

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de bomen je satellietontvangst tegenhouden dan staan ze zuid en dichtbij. Gevaarlijk dichtbij, een beetje storm uit het zuiden en ze beschadigen je woning. Daarnaast nemen ze veel zonlicht weg uit je tuin waardoor er niks groeit en is je huis erg donker. Daardoor zit je weer vaak met het licht aan en moet je onnodig hard stoken. Duur en slecht voor het milieu.

 

Met bovenstaande motivering ga je een kapvergunning halen. Vervolgens gebruik je je kettingzaag om de bomen in stukjes van 30 cm te zagen en een kloofbijl om ze te kloven. Goed voor je conditie, 1 jaar gratis stoken en, puur toeval, ook prima satellietontvangst. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satloos
Ik heb achter mijn huis drie hele grote bomen .. waardoor ik geen schotel kan plaatsen. Is het misschien mogelijk om via internet signalen te ontvangen en alles dat zo is wat heb ik dan nodig.

Alvast bedankt voor de reactie.

satloos
cry


Merkwaardige thread is dit. Van de 13 reacties hier is er niet een die ingaat op de vraag die satloos heeft gesteld. Satloos heeft al vastgesteld dat satellietontvangst niet mogelijk is en hij (of zij) vraagt ons niet dat toch mogelijk te maken.

Satloos vraagt slechts of iemand misschien weet of ontvangst via internet is te realiseren en wat daar dan voor nodig is. Helaas moet ik het antwoord daarop schuldig blijven, maar hopelijk kan iemand alsnog de vraag beantwoorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...