Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] CCcam inladen in een 800 SE box


kok

Aanbevolen berichten

Ik ben nog aan het leren hoe ik een nieuwe image kan inladen in mijn nieuwe 800 SE box. Het inladen van de image is gelukt. Als ik echter de CCcam wil inladen via LT menu-Addons-LTcam installer de melding "Could not get softcam list from LT server.

 

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Dank voor de moeite.

 

Groet,

 

Kok

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft je ontvanger de juiste netwerkinstellingen en dus een link naar internet ?

Zoja:

Misschien is er een tijdelijk probleem met de server van LT ?

Zonee:

Sluit je ontvanger aan op een router met een netwerkkabel en zorg dat de ontvanger via DHCP zijn instellingen automatisch verkrijgt vanuit die router. Test je netwerkinstellingen en probeer het opnieuw. Herstart eventueel je ontvanger eens.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het image dat ik geladen heb is van het LT team voor de box 800 SE. Ik heb wel verbinding met de box via het netwerk. Ik heb bv al een nieuwe setting erin gezet. Dat werkt allemaal maar na het tapje Addons krijg ik de genoemde melding.

Ik blijf zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kok
Het image dat ik geladen heb is van het LT team voor de box 800 SE. Ik heb wel verbinding met de box via het netwerk. Ik heb bv al een nieuwe setting erin gezet. Dat werkt allemaal maar na het tapje Addons krijg ik de genoemde melding.
Ik blijf zoeken.


Gebruik Pli image dan heb je gelijk je cam maar ook veel meer mogelijkheden dit is mijn advies.
Die kun je hier downloaden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: kok
Het image dat ik geladen heb is van het LT team voor de box 800 SE. Ik heb wel verbinding met de box via het netwerk. Ik heb bv al een nieuwe setting erin gezet. Dat werkt allemaal maar na het tapje Addons krijg ik de genoemde melding.
Ik blijf zoeken.


Netwerk....lokaal??

Meestal als links zoals Addon's die melding geven dan heb je geen internet verbinding op je DM800SE.

Staat DHCP aan op je Dream??

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kok
Ik kreeg bericht van het LT team dat de server down is. Ik ben nog niet zover om de CCcam handmatig in de box te zetten. Misschien is er iemand die dat wil uitleggen? Anders ga ik de Pli image erin zetten.

Groet,

Kok


Kun je hier wat mee?Even uitpakken en in je root zetten en via bestands beheer installeren
Link naar reactie
Delen op andere sites

deze ipk moet specifiek voor LT images zijn die gebruiken andere paden en andere scripts

 

de mail die vanmiddag gekomen is zegt ook dat vanaf het volgende image de cam installer en de cams niet meer op de server en dus ook niet meer in het image beschikbaar zullen zijn

 

maar van hand gaat vrij simpel hoor

binary in usr/bin chmod 775

config in etc

en script in /usr/LTCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Origineel bericht van: stauffie
deze ipk moet specifiek voor LT images zijn die gebruiken andere paden en andere scripts

de mail die vanmiddag gekomen is zegt ook dat vanaf het volgende image de cam installer en de cams niet meer op de server en dus ook niet meer in het image beschikbaar zullen zijn

maar van hand gaat vrij simpel hoor
binary in usr/bin chmod 775
config in etc
en script in /usr/LTCAM


Zeer veel dank voor deze perfecte uitleg! Nu heb ik eindelijk ook wlan lopende wat me met pli jade niet lukte..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...