Ga naar inhoud


humaxhulp


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,heb voor mijn verjaardag een humax 5400 +seca ci cadeau gedaan.leek me logisch na dit board gelezen te hebben.ik wil hem patchen.moet ik evengoed nog kaartjes gebruiken om in de ci te steken als ik c+ wil ontvangen en event. andere gecodeerde zenders.als dit zo is welk programeerproduct kan ik het beste aanschaffen.(mastera enz.) gommans1@hetnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha die scarlette,<P>Voor mijn verjaardag gekregen hadden we nog niet. Voor mijn scriptie wel...<BR>OK, ik zie de humor wel dus..<BR>Omdat het je eerste post is, kijk toch even bij de DLMaster links, daar vind je vast wel wat. En dan surf toch eens wat door de boards en zoeken maar.<BR>Er is ook een goede search engine, te vinden onder "search" bovenaan dit board.<P>En nogmaals gefeliceerd voor je verjaardag.<BR>(Waarom krijg ik nou nooit eens van mijn vrouw een Hummer cadeau) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt niet goed gelezen svetik,heb hem mezelf kado gedaan.van mijn vrouw had ik hem noooooiit gekregen.vandaar.<BR>evengoed bedankt voor je reactie.<BR>ga nu snuffelen,hoop wat te vinden anders meld ik me weer shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

scarlette, vanaf nu ben je mijn vriend.. laugh.gif" border="0 <BR>Mijn vrouw baalt namelijk ook zwaar van die vage hobbie van mij, dus kunnen we mekaar de hand schudden.<BR>OK, je moet om je Hummer 5k4, versie 2.4 op je ontvanger laden. Die vind je met of zonder de NL versie op de DLMaster links.<BR>Het is aan te raden om eerst even de orginele Humax site te raadplegen om vast te stellen welke software en loader nu op je Hummer draait. maar waarschijnlijk is dit niet nodig. Een paar dagen geleden was ik bij een hele (proost...!) goede kennis die ik ook een Hummer aangel*ld had en wilde hem even beindrukken met die nieuwe versie 2.4<BR>Met geen mogelijkheid kon ik de orginele Humax versie erop krijgen. Dan heel erg dapper en na de xxste wiskey heb ik toen doodleuk de 2.4patch erover geladen en het werkte prima. (met loader 1.36 als ik me niet vergis. Kan aan de wiskey hebben gelegen. Hij had namelijk een hele goeie in huis en daar had ik eigenlijk meer interesse voor)<BR>OK, <A HREF="http://www.humax.co.kr/Main.htm" TARGET=_blank>hier</A> is de Humax website.<BR>Als dan die 2.4 draait, kun er dus je orginele smartcard erin doen of het gaat ook met z.g DS9 files.<BR>Hier moet je maar weer wat snuffelen op het board.<BR>Groet,<P>Fred wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we niet te ver afdwalen van het oorspronkelijke bericht.dat zijn de vrouwtjes ook weer niet waard.heb mijn hummie nog niet aan het draaien zoals ik het wil.moet wachten tot dealer weer mastera in voorraad heeft.2 maal 70 km voor nop gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...