Ga naar inhoud


Installatie van een netwerk met Dreamboxen


filip9

Aanbevolen berichten


Mag toch aannemen dat hij in z'n huis de dm's gebruikt. Althans dat was mijn idee toen ik het las, zeker ook omdat ik zelf 3 dm's in huis heb (+ 3 pc's, 2 laptops, 2 nassen & een davis console).

Dus zijn vraag om hoe dit op te zetten lijkt me terecht.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat klinkt als wan-sharing? Of sla ik deze plank mis?

4 appartementen is niet echt in-house sharing toch?

 

Origineel bericht van: filip9
Ik bedoel 1 master toestel en 3 slaves en dat voor 4 appartementen die op zelfde verdiep en naast elkaar liggen.

 

mvg, Filip

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4. Illegale zaken mogen hier niet besproken worden!

Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is dus zonder meer mogelijk en wordt zelfs aangemoedigd. Ons doel is echter niet om mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board is dan ook ten strengste verboden! Ook discussies over clone boxen en/of card sharing zijn in principe taboe. Uitsluitend wanneer het gaat om situaties waarbij je via een LAN binnenshuis je eigen kaarten shared over meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over card sharing worden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp, zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinig tolerantie worden beoordeeld.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoezo discussie? WAN-sharing dus.

 

Origineel bericht van: humaxxx
Is dit nu LAN of WAN sharing....interssante discussie.

 

Naar mijn idee is dit LAN sharing met meerdere huishoudens....en dat mag hier niet besproken worden..of toch wel

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...