Ga naar inhoud


[ET9000] Wie maakt de ET9000?


lucver

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een ET9000 besteld. Nu wist de verkoper me te zeggen dat Clarke Tech de afgesproken hoeveelheden niet afnam en dat daardoor de ET9000 niet meer leverbaar zou zijn. De originele (Koreaanse) maker van de receiver zou deze nu uitbrengen onder zijn naam.

 

Heeft iemand hiervan gehoord?

 

 

Topfield PVR 5510 / Philips HD 7141 - Triax 78 - Hotbird/Astra/Astra2/Astra3 - Aston 1.07 FW 2.18 / TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Goldlabel
Hallo,

Ik heb geen problemen met de aankoop van de clarke`s, dus ik begrijp ook niet waarom er gezegd wordt dat ze niet of moeilijk te koop zijn.

grtz Hennie

Klopt, ik zie op de website van m'n dealer dat hij er nog meer dan 5 op voorraad heeft.
Dus hoezo moeilijk te leveren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: vladimirke
Origineel bericht van: Goldlabel
Hallo,


Klopt, ik zie op de website van m'n dealer dat hij er nog meer dan 5 op voorraad heeft.
Dus hoezo moeilijk te leveren?


Een online voorraad systeem neem ik met een "korrel" zout..(een stukje psychologie wat werkt)Want wat doen de consumenten die de blik van "hebbe hebbe hebbe"in hun ogen hebben als ze vragen hebt u deze?of kunt u deze morgen in huis hebben??en u verteld Nee maar mijn leverancier heeft er meer als 5 op voorraad!!Vaak kunnen ze het geduld opbrengen om te wachten..wat is dan 1 dag toch??Bij 0 gaan ze vaker even verder speuren..

Volgens mij gaat MaxDigital de Xtrend ET9000 leveren.

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Een online voorraad systeem neem ik met een "korrel" zout..

Toen ik er laatst een LNB ging halen zag ik op de website dat ie meer dan 5 VU+ in huis had en dat klopte in de praktijk wel degelijk. Dus ga ik er van uit dat het met de CT ook wel kan kloppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...