Ga naar inhoud

Panamsat 43W (FOX-sports)

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik ben gek van American football, en wil graag weten of iemand ervaring heeft met de ontvangst van FOX-sports channel op panamsat<BR>Zijn deze kanalen zonder problemen te ontvangen op een draaibaar systeem met een schotel van +/- 100cm alvast bedankt voor de reacties.<P>Greetings Admirals laugh.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Admirals,<P>Ja, is zonder meer mogelijk...!<BR>Fox Sports is 2x te ontvangen op PanamSat 43° West.<BR>Ik ontvang deze zender met een keihard signaal met een 1,20 mtr parabool in zuid Duitsland. Dus met 1 mtr lukt dat zeker ook wel. Ze zenden ongecodeerd uit in PAL en het programma is bestemd voor de kabelnetten in Oost Europa en het Midden Oosten.<BR>Hier de gegevens: 12.576 horizontaal S/R 19.850 FEC 3/4<P>Veel plezier wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste svetik,<P>Bedankt voor jou snelle reactie, en informatie <BR>leuk dat ik hier straks ook naar kan kijken!!<P>Greeting Admirals smile.gif" border="0<p>[ 09-08-2001: Message edited by: Admirals ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Admirals<P>Kijk in nederland met 88 cm en gaat ook prima<BR>Voor eventuele tv guide kan je alles vinden in pdf formaat op de site van foxsport.<BR>Mocht dit niet lukken geef maer een pm.<BR>Kijk veel honkbal en is echt fantastisch.<P>Have Fun<BR>Elwood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.