Ga naar inhoud


Linux en supported S2 ontvangers i.c.m IC module


Gast snaaps

Aanbevolen berichten

Ik wordt er inmiddels een beetje gek van, ik probeer nu al weken de firedtv onder ubuntu aan de praat te krijgen, echter de CI module wil gewoon niet werken, wordt gewoon niet gezien.

(onder natty wel gelukt, maar natty is vooralsnog geen optie.)

 

Vandaag een ansyee E30 S Plus besteld, maar deze zojuist ook maar weer geanuleerd doordat na goed lezen op linuxtv.org deze ook CI problemen heeft.

 

Welke kaart of USB ontvanger met CI module werkt nou eigenlijk wel onder linux zonder enige problemen?

 

Ik zelf beschik over een astoncam 2.2 en een orginele canaal digitaal kaart, en dit alles moet werken met het liefst PVR ondersteuning onder Linux met XBMC en waarschijnlijk vdr.

Maximaal budget 150 euro (plus/minus)

 

Ik Hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben nu al zo,n 20 reinstalls met verschillende kernels en weet ik veel verder en begin zo langzamerhand steeds meer te neigen naar windows, maar ik wil mijn pc liever niet besmetten met Microsoft.

 

(p.s, een complete image met werkende xbmc, vdr, sc plugin en softcam ook welkom, nogmaals ik beschik over een orginele smartcard, maar in linux is dan nog steeds een softcam nogig heb ik gelezen..)

 

 

Ik zou nu wel eens TV willen kijken opnemen via mijn HTPC..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...