Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] Meerdere satellieten met DM 800 HDse


TDCI-racer

Aanbevolen berichten

Misschien zie ik wat over het hoofd maar ik krijg twee extra satellieten niet in mijn configuratie.

Hij stond bij tuner configuratie op eenvoudig disecq a,b en daarbij op 19,2 en 23,5

Nu heb ik twee lnb's erbij geplaatst voor 28,2 en 13,0 en probeer bij tunerconfiguratie deze in te stellen.

Op eenvoudig A,B,C,D geselecteerd en daarna per disecq de satelliet kiezen, alleen is de enige keus die ik heb 19,2 en 23,5.

 

Wat zie ik over het hoofd ??? crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: TDCI-racer
Misschien zie ik wat over het hoofd maar ik krijg twee extra satellieten niet in mijn configuratie.
Hij stond bij tuner configuratie op eenvoudig disecq a,b en daarbij op 19,2 en 23,5
Nu heb ik twee lnb's erbij geplaatst voor 28,2 en 13,0 en probeer bij tunerconfiguratie deze in te stellen.
Op eenvoudig A,B,C,D geselecteerd en daarna per disecq de satelliet kiezen, alleen is de enige keus die ik heb 19,2 en 23,5.

Wat zie ik over het hoofd ??? crazy


Bij eenvoudig kun je op A.B gaan staan en daar A.B.C.D kiezen en dan kun je op de 2 plaatsen waar niks staat op de lege plek met je afsandsbediening en dan pijlknop rechts of links wat je wil je satelliet kiezen.Krijg je dan nog maar 2 satellieten dan is je satelliet.xml niet compleet.
Suc6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: TDCI-racer
Misschien zie ik wat over het hoofd maar ik krijg twee extra satellieten niet in mijn configuratie.
Hij stond bij tuner configuratie op eenvoudig disecq a,b en daarbij op 19,2 en 23,5
Nu heb ik twee lnb's erbij geplaatst voor 28,2 en 13,0 en probeer bij tunerconfiguratie deze in te stellen.
Op eenvoudig A,B,C,D geselecteerd en daarna per disecq de satelliet kiezen, alleen is de enige keus die ik heb 19,2 en 23,5.

Wat zie ik over het hoofd ??? crazy


Bij eenvoudig kun je op A.B gaan staan en daar A.B.C.D kiezen en dan kun je op de 2 plaatsen waar niks staat op de lege plek met je afsandsbediening en dan pijlknop rechts of links wat je wil je satelliet kiezen.
Suc6


Dit heb ik geprobeerd alleen de mogelijkheden zijn beperkt tot astra 19,2 en 23,5 en niet aangesloten.
Daarom liep ik een beetje vast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd de satellites.xml die nog niet up to date was.

Prima site om die xml file zelf te kunnen produceren.

 

Kon nu alle sattelieten selecteren die ik in die lijst had aangegeven en naar de dreambox had weggeschreven.

 

Bedankt weer voor jullie steun.

 

Een tevreden dreambox gebruiker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...