Ga naar inhoud


Inloggen op CCcamInfoPHP


ruwebol

Aanbevolen berichten

Na installatie van CCcamInfoPHP bestanden in de map /var/www/cccam/ (map dus hernoemd) werkt de webinterface in principe goed alleen moet ik inloggen via 192.168.1.38/cccam/index. Bij mythweb kan dat door direct 192.168.1.38/mythweb. Hoe krijg ik dit voor cccaminfophp ook werkend dat er alleen /cccam ingetikt dient te worden (dus zonder/index of clientstats erachter). Nu verschijnt de index van de bestanden in var/www/cccam/

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Zoek het bestand httpd.conf eens op... Je ziet dan dat er voor diverse locaties iets staat over index.htm/index.html en wellicht ook andere zaken, die bedoeld zijn om de webserver automatisch een te openen bestand te laten kiezen als je die niet zelf aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt alvast Great Mac, want ik ben in ieder geval op het juiste pad gezet. httpd.conf is nu een leeg bestand en ik dacht begrepen te hebben dat index.html verwijderd kan worden, maar ik zie wel dat er in de diverse mappen van /etc/apache2/ de nodige conf bestanden staan welke bijvoorbeeld wel voor mythtv aanwezig zijn. Heb ook ergens gelezen dat httpd.conf vervangen is door apache2.conf. Het zijn er nogal wat dus me daar eerst eens doorworstelen.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Een beetje late reactie op mijn eigen topic maar ik had het onderwerp even laten liggen omdat ik de oplossing niet direct kon vinden. Op een gegeven moment wil je toch weer wat "restpunten" wegwerken smile De oplossing is echter eenvoudig. Door een symbolic link te creëren in /etc/apache2/sites-enabled naar /etc/apache2/sites-available/cccam.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb opnieuw mijn windows vista geeinstalleerd op mijn laptop

nu krijg ik voor geen mogelijkheid wampserver niet meer aan de praat elke keer kom ik in een leeg scherm van explorer dat er geen verbinding is.

ik heb wampserver geeinstalleerd en de mappen teug gezet in wamp/www en de config.php goed gezet

maar alles al geprobeerd opnieuw installeren enz

op andere pc werkt het gewoon.

hiervoor altijd op de laptop gewoon gedraaid

 

wie o wie kan me hierbij helpen?

 

nagrasat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp ging over CCcamInfoPHP op een Linux machine met Apache. Wampserver zelf nooit gebruikt om de eenvoudige reden dat ik geen Windowsmachine heb hier. In je reactie lees ik dat je de mappen heb teruggezet in wamp/www. Bedoel je hierbij niet dat je een nieuwe directory hebt aangemaakt in wamp/www/mijn nieuwe directory (b.v.)cccam en daar de bestanden in hebt gekopieerd? Na www/ komen namelijk alle (multiple) directories van je websites.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...