Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Welke programmeerbare afstandbediening wordt aangeraden?


Kralingen

Aanbevolen berichten

Ik heb erg problemen met de afstandsbediening. Ik moet hem er echt heel goed op richten wil hij werken. Nu is dit een bekend feit er zijn tips om het schermpje weg te halen of een zekering te vervangen. Hier heb ik echt geen zin en bovendien helpt het helemaal niet om het schermpje weg te halen.Ik hou hier ook niet van want dan gaat het ledje natuurlijk zo kapot. Wat me voor ergert zijn die knoppen. Die drukken gewoon niet lekker in. Op de site van mijn dealer staat een andere afstandsbediening voor 30 euro. Ten eerste weet ik niet of die compatibel is, maar als dat zo is dan vind ik het wel een boel geld. Mogelijk kun je ook met een programmeerbare afstandsbediening uit de voeten. Ik had een Grundig gekocht 7 in 1 bij de supermarkt voor 5 euro, maar dat werkt helemaal niet. Misschien heeft iemand anders een betere tip die wel goed met de Inverto samenwerkt. Ik sta open voor jullie advies.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu is de 500 serie niet meer te koop, maar de 600 is een heel aardige aflosser daarvan. Dat is dan een eenvoudige, maar voor de meeste mensen heeft die voldoende mogelijkheden.

Het grote voordeel van de Harmony's is het feit dat ze activiteit gericht werken, en niet apparaat gericht. De eenvoud zelve in het bedienen van je apparatuur.

 

Neem in geen geval een Harmony 300!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kralingen
Ik heb besloten niet meer te investeren in de Inverto,
De aanschaf van een slimme afstandsbediening (zoals de Harmony) is geen investering in een ontvanger, maar in jezelf.
Anders gezegd: je doet jezelf aardig te kort, als je niet op zo'n ding over gaat. Luister maar eens naar degenen die je voorgingen....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Toevallig zag ik van de week nog de 555 in een winkel liggen/hangen. Voor € 59 en er hingen er nog 3.

Ik dacht dat die er al lang uit waren, zullen wel wat winkeldochters zijn.

Misschien dat ik er nog eens langs ga om wat van de prijs te babbelen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 555 ook al een jaar of 3-4 in gebruik.

In het begin wel wat kuren gezien, commando's die bleven repeteren.

Dat ging vrij snel over, alleen de 1-toets werkt nu slecht.

Maar dat kun je inwendig wegpoetsen met alcohol, als deze open te krijgen is.

Als je ogen wat slechter zijn is wellicht een ander model beter.

Als Inverta de deur uit gaat zijn we immers ook weer toe aan een nieuwe Harmony.....

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...