Ga naar inhoud


iPhone op XP home


Gast Ritchie de Paris

Aanbevolen berichten

Gast Ritchie de Paris

Met mijn laptop kan ik op internet via de ththering mode op m'n iPhone, gaat prima maar deze heeft windows XP Pro.

 

Wil 't nu ook op een andere latop doen maar daarop draait windows XP home en ik krijg t daarop niet voor elkaar.

Moet je soms een extra driver/software ofzo instaleren of is 't simpelweg niet mogenlijk op win xp Home.

 

Googlen hielp niets, dus hoop hier 't antwoord te vinden

 

Alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ritchie de Paris
Met mijn laptop kan ik op internet via de ththering mode op m'n iPhone, gaat prima maar deze heeft windows XP Pro.

Wil 't nu ook op een andere latop doen maar daarop draait windows XP home en ik krijg t daarop niet voor elkaar.
Moet je soms een extra driver/software ofzo instaleren of is 't simpelweg niet mogenlijk op win xp Home.

Googlen hielp niets, dus hoop hier 't antwoord te vinden

Alvast bedankt !!


Je moet in ieder geval itunes installeren. Deze installeert dan tevens de iphone drivers. Hierna zou het gewoon moeten werken volgens mij.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...