Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] kopen dm 800 se hd EN instellen.


portier

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik wil en dm 800 se hd kopen .maar wil ook en andere pli erin hebben en zender lijsten wie kan mij daar in adviezeren welke ik moet hebben en hoe ik het moet doen,ik heb zelf al jaren dm 7000 maar met draaibaren motor maar wil nu stapje hoger heb en schotel besteld met meerdere vaste lmb's dus ik ga nu voor de vaste opstelling. wie zou mij daar bij kunnen helpen AUB en trouwe dreambox gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: portier
Hallo allemaal ik wil en dm 800 se hd kopen .maar wil ook en andere pli erin hebben en zender lijsten wie kan mij daar in adviezeren welke ik moet hebben en hoe ik het moet doen,ik heb zelf al jaren dm 7000 maar met draaibaren motor maar wil nu stapje hoger heb en schotel besteld met meerdere vaste lmb's dus ik ga nu voor de vaste opstelling. wie zou mij daar bij kunnen helpen AUB en trouwe dreambox gebruiker.

Je hebt al jaren een DM7000, die heb je vast ook al weleens van nieuwe software voorzien, dat werkt voor een andere dreambox niet anders. Ben benieuwd wat voor schotel je hebt gekocht of wilt gaan kopen en welke satellieten je wilt ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...