Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] Dreambox via verkenner niet meer bereikbaar


Liberty1

Aanbevolen berichten

Sinds een week of 3 ben ik in het bezit van de nieuwe dreambox 800HD SE met ingebouwde harde schijf.

Ik ben er zeer tevreden mee.

 

Eerst was het mogelijk om via de windows verkenner naar de harde schijf van de dreambox te gaan maar sinds een week niet meer mogelijk zowel via de router als rechtstreeks met crossover kabel.

 

Als image gebruik ik sinds het begin open PLI 2.0

Ik kan de box wel op dit vaste IP adres pingen en de webpagina is ook gewoon bereikbaar maar helaas geen verkenner, na een tijdje verschijnt de melding: the network path was not found

 

Een NAS in het netwerk kan ik wel met de verkenner bekijken, dus ligt niet aan de pc, lukt ook niet met een andere PC.

 

 

Iemand nog een idee of heeft hetzelfde probleem?

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De dreambox is wel gewoon bereikbaar met DCC, ik las ergens iets over Samba?

 

Heeft het waarschijnlijk hier mee te maken, hoe kan ik dit controleren of deze werkt?

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...