Ga naar inhoud


[ET9000] DVD speler (plugin)


Opel

Aanbevolen berichten

Waarom werkt de DVD speler plugin niet meer, voorheen had ik wel beeld en ondertitels maar geen geluid en nu

zie ik alleen maar het beginscherm van de DVD speler bij een iso file, en bij het afsluiten van de DVD speler kom ik niet meer terug in het menu van de ET 9000 ( tandwieltjes blijven maar draaien)

de eneige oplossing is een reset via de achterkant met de aan/uit schakelaar.

 

Iemand een idee hoe ik wel films kan afspelen via de DVD speler?

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites


inderdaad zelfde probleem.

 

met drivers van 22 januari beeld, menu sturing, geen geluid met de driver van 14 februari werkt slechts een enkele dvd zoals het hoort.

 

wordt er nog niet beter op

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er een klein verschil, namelijk sommige dvd worden goed afgespeelt, ook met geluid. Dan kan ik ook via afsluiten dvd speler verlaten. ( Terug naar het Menu )

 

Maar andere dvd worden niet afgespeelt, kan dan met exit naar het afsluitmenu, kies ik dan afsluiten, dan verschijnen de tandwieltjes en die blijven zoals Opel ook schrijft.

 

Groet,

Moad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

De film die hij wel afspeeld, is een '.vob' bestand.

 

Maar ..... ik heb de films van millenium allemaal naar mijn HD gekopieerd. De eerste film start wel op en ik kan taal en ondertiteling instellen, kortom werkt perfect. Met de andere twee films krijg ik hetzelfde als wat jij verteld.

Ik heb het reeds op verschillend manieren geprobeerd, maar weet niet wat er fout is.

 

Als ik de zelfde films via Media Center in de ET9000, my_Videos, afspeel kan ik film 2 en film 3 wel afspelen, krijg dan alleen geen menu instellingen zoals ondertiteling etc.

 

Groet,

Moad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wordt er een externe DVD speler aangesloten of een DVD plug-in en stream je dan video vanaf de HDD of PC-HDD.

Bij de DM600 heb ik ook gestreamd vanaf de PC, echter ook zonder goed geluid en geen ondertiteling. Dit ging echter niet met een plug-in.

Misschien dat jullie me meer kunnen vertellen hoe het gaat?

Pioneer KRL-37V - Clarke Xtrend ET-9000 - Dreambox 600 - Marantz SR6200

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

dus de plugin is goed.(met zijn beperkingen)

Dat wil niet zeggend dat de plugin goed is... voor hetzelfde geld heeft DMM tricky spul in hun drivers gestopt om problemen van de DVD player plugin op te lossen...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iso's gaat het bij mij in ieder geval meestal goed. De crash met de language/subtitle selection is nu ook weg (al hoewel het selecteren (nog) niet goed werkt. Dat moet dan nog met de teletekst of radio toets (hiervoor is nog een 'mega merge' nodig)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...