Ga naar inhoud


Internet explorer


j.ehlen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje mbt mijn internet verbinding.

Ik heb een verbinding via @home, maar elke keer als ik opstart krijg ik een bericht dat hij de pagina niet kan vinden.

Zet ik vervolgens bij "verbindingen"en LAN Settings mijn proxy uit dan loopt alles weer zoals normaal.

Ga ik uit de verbinding en start de verbinding later weer op begint alles weer van voren af aan.

Waar moet ik die K..t. proxy instellingen verwijderen zodat ze niet elke keer weer terug komen.?

 

Groeten, John

 

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haal alle vinkjes daar maar weg, ook dat van automatisch instellingen opsporen etc.

@home proxy zou volgens hun goed moeten werken en sneller zijn etc, maar de ervaring leert al meer dan 2 jaar dat je die prul beter kunt omzeilen door de boel uit te zetten, werkt stukken beter, om nog maar niet te spreken van sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Bedankt voor de snelle reactie.

Het werkt, echter nadat ik mijn pc heb uitgezet en daarna weer opstart zie ik dat de proxy instellingen weer aangevinkt staan.

Kan ik deze instellingen ook definitief verwijderen of heeft het te maken met de @home software, die deze instellingen constant opnieuw in mijn settings zet?

 

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...