Ga naar inhoud


[ASTON DUAL] Veelvuldig initialiseren Aston Cam


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een Smart Titanium V2-ontvanger in combinatie met een Aston Dual Cam (softwareversie 2.23) en heb zo ongeveer éénmaal per uur/2 uur volgende boodschap : "kaart verwijderd", vervolgens "cam initialisatie" en dan "cam initialisatie - ok", met vervolgens opnieuw spontaan beeld, gedurende het verschijnen van deze boodschappen blijft het beeld stil staan.

 

De kaart zit op normale wijze in de Aston-cam en de cam zit goed in de ontvanger.

 

Lichtjes schuiven met de kaart in de cam heeft geen invloed, dus lijkt het mij niet dat het een probleem is van contact van de kaart met de cam.

 

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en hoe het te verhelpen zou zijn, als uberhaupt dit mogelijk is, want bij een Xtreme-ontvanger gaf dezelfde cam een aantal jaren geleden hetzelfde fenomeen, maar dan zonder de boodschappen op het scherm, er was enkel om de zoveel tijd stilstaand beeld dat vervolgens verderliep.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het in meerdere ontvangers dit zelfde soort probleem voor komt, zou haast zegen ,dat er

iets niet goed is met het software op de Aston Dual Cam.

Probeer het software te vervangen,

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen de 2.23-versie laten installeren, had daarvoor de 2.18-versie en die gaf hetzelfde probleem en met de Xtreme stond er een nog lagere versie op. Het probleem deed zich dus voor met verschillende softwareversies, dus daar zoek ik het niet echt.

 

Ik heb de indruk dat de Aston niet steeds goed samenwerkt met alle ontvangers.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...