Ga naar inhoud


[DM500HD] Keuze Dreambox of Vu+ solo.


michmelis

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt maar zeker binnen een week om een HD decoder aan te schaffen maar heb echt geen idee welke. Mijn voorkeur gaat naar 500HD maar toch lees ik dat veel mensen de pech hebben dat het snel kapot gaat. En wat voor mij ook een belangrijk punt is, waar ik hem bestel of gelijk meeneemt omdat hier in Den-Haag weinig of geen optie is om hem gelijk mee te nemen. Dus een betrouwbare shop graag en waar de services uitstekend is. Ik heb al een keer meegemaakt dat een winkelbediende na het kapot gaan van een 500DM beweerde dat ik hem daar niet had gekocht. Mag ook via mail een goede betouwbare site. Eigenlijk voor de kenners een goede optie waarmee ik jaren lang kan genieten ermee. DM8000 gaat erg ver boven het budget:)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 500HD is een prima apparaat, heb dr een op mn werk en thuis. Totaal geen problemen mee. Mounten op een NAS of anders en je kunt gewoon opnemen. Is gewoon goede koop hoor smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: michmelis
Ik sta op het punt maar zeker binnen een week om een HD decoder aan te schaffen maar heb echt geen idee welke. Mijn voorkeur gaat naar 500HD maar toch lees ik dat veel mensen de pech hebben dat het snel kapot gaat. En wat voor mij ook een belangrijk punt is, waar ik hem bestel of gelijk meeneemt omdat hier in Den-Haag weinig of geen optie is om hem gelijk mee te nemen. Dus een betrouwbare shop graag en waar de services uitstekend is. Ik heb al een keer meegemaakt dat een winkelbediende na het kapot gaan van een 500DM beweerde dat ik hem daar niet had gekocht. Mag ook via mail een goede betouwbare site. Eigenlijk voor de kenners een goede optie waarmee ik jaren lang kan genieten ermee. DM8000 gaat erg ver boven het budget:)


Dit rood weergegeven stukje is iets waar wij hier geen antwoord op mogen gaan geven.Ook niet per PM want daarmee overtreden wij de regels van Sat4all en riskeren wij een BAN.

Maar volgens mij zit er niet eens zo ver vanaf Den Haag een shop die toch al een geruime tijd bestaat?

Verder scannen de meeste shops de Barcodes van de doos die staat ook vermeld op de bon..dus het excuus van u hebt deze hier niet aangeschaft gaat dan ook niet meer op.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch
Origineel bericht van: michmelis
Ik sta op het punt maar zeker binnen een week om een HD decoder aan te schaffen maar heb echt geen idee welke. Mijn voorkeur gaat naar 500HD maar toch lees ik dat veel mensen de pech hebben dat het snel kapot gaat. En wat voor mij ook een belangrijk punt is, waar ik hem bestel of gelijk meeneemt omdat hier in Den-Haag weinig of geen optie is om hem gelijk mee te nemen. Dus een betrouwbare shop graag en waar de services uitstekend is. Ik heb al een keer meegemaakt dat een winkelbediende na het kapot gaan van een 500DM beweerde dat ik hem daar niet had gekocht. Mag ook via mail een goede betouwbare site. Eigenlijk voor de kenners een goede optie waarmee ik jaren lang kan genieten ermee. DM8000 gaat erg ver boven het budget:)


Dit rood weergegeven stukje is iets waar wij hier geen antwoord op mogen gaan geven.Ook niet per PM want daarmee overtreden wij de regels van Sat4all en riskeren wij een BAN.

Maar volgens mij zit er niet eens zo ver vanaf Den Haag een shop die toch al een geruime tijd bestaat?

Verder scannen de meeste shops de Barcodes van de doos die staat ook vermeld op de bon..dus het excuus van u hebt deze hier niet aangeschaft gaat dan ook niet meer op.

Gr.Merkedesch


En ik kan erover meepraten hihihi
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Michmelis

 

geef eens op met de zoekfunctie hier op het board:[DM800HD] Niet goed werkende AB !!!

 

dan weet je in ieder geval waar je beter niet kunt kopen.

 

mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...