Ga naar inhoud


WebcamStreamer hoe werkt die?


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Loui (K)
Ja ik probeer via een app op mijn telefoon HTS Desire mijn telefoon als webcam te gebruiken, via de PC lukt dat wel maar niet via de box. Als ik op mij webbrowser http://192.168.2.3:7000 intype heb ik beeld van mijn camera op de telefoon zet ik deze regel in **.py dan gebeurd er niks vandaar deze vraag hoe los ik dit op.


Het zou kunnen dat jou app beelden doorstuurt in een codec die Dreambox niet ondersteund. Ik heb ook zo een app op mijn Desire HD,en die stuurt beelden door in mjpeg. Werkt in VLC op pc, maar niet op dreambox omdat die dat niet ondersteund. Ik denk dat het ofwel in h264 of mpeg2 zal moeten zijn.

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ja ik geloof het ook al ben ik daar al mee bezig geweest ik ga nog wat testen zoniet dan houd het op.

 

Ik ben hier ook tegenaan gelopen.

 

via telnet/ssh commando:

gst-launch -v playbin2 uri="rtsp://user:pass@192.168.20.21/nphMpeg4/g726-640x480"

krijg je output waarin je kunt zien welke codec je mist.

 

Ik krijg de melding:

WARNING: from element /GstPlayBin2:playbin20/GstURIDecodeBin:uridecodebin0: No decoder available for type 'audio/x-adpcm, channels=(int)1, rate=(int)8000, bitrate=(int)32000, layout=(string)g726'.

 

Ik heb alle mogelijk gst-plugins geprobeerd uit de openpli feed maar geen adpcm codec.

Zelfs geen succes met gst-plugin-adpcmdec gst-plugin-adpcmenc die m.i. toch de aangewezen plugins zouden moeten zijn.

 

de kunst is:

  1. Uitzoeken welke codec je mist
  2. In welke plugin je die missende codex kunt vinden. (zie info op http://gstreamer.freedesktop.org/documentation/plugins.html )

Gr. Husky

PS ET9K met Openpli 2.1, IP netwerk camera Panasonic BB-HCM735

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...