Ga naar inhoud


Google Chrome en reclame


pillie

Aanbevolen berichten

Nu heb ik op mijn PC sinds kort Chrome van google draaien naast Mozila firefox en wat mij heel erg opvalt is dat ik advertenties in bijvoorbeeld de telegraaf.nl krijg aangeboden over websites die ik met Google Chrome heb bezocht.

 

Ik heb namelijk in de UK op verschillende websites naar audio/tv meubelen gezocht en nu krijg advertenties bij de telegraaf.nl aangeboden in engelse ponden.

 

Eigenlijk vind ik dit net iets te ver gaan.

 

Maar ik wil weten of je dit kan uitschakelen want op zich vind ik Chrome wel een fijne browser.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat doet IE ook.

 

Het is een resultaat van je surfgedrag waar advertenties op worden gebasseerd. Ik denk niet dat je dit kan uitschakelen, maar misschien kun je je cookies en browserhistorie verwijderen.

 

Ik had een keer een loopschema opgezocht om hard te gaan lopen krijg op deze site ineens reclame voor dieeten. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan vrij eenvoudig in google chrome > privacy aanklikken en dan naar advertentie voorwaarden , daar is vanalles in te stellen , ook kun je blind werken zie http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95464

 

en ja hoor ik vind de chrome ook een fijne brouwser

 

hopelijk heb je hier iets aan

 

groeten vanuit de ardennen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...