Ga naar inhoud


[Zelfbouw] schakelende voeding chip


chellohacker

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Hellum
eigenlijk moet dit in te koop gevraagd
moet het persee smd zijn? de gewone is vrij makkelijk te verkrijgen.

MVG. Gerard

Ja natuurlijk, er kan alleen maar SMD in, en nee het gaat niet om koop /verkoop, het gaat om de knutselaars, die miscchien iets hebben wat defect is, maar wel met een goede TL494.
Ik heb er eentje gewoon dil,al +- 10 keer zograat,LxBxD, probeer die maar is op smd tekrijgen...Moet in een Arris mdm 402
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chelloanarchist
...Moet in een Arris mdm 402


Dat is een kabelmodem, als dat ding kapot gaat krijg je een nieuwe van de provider toch? Aangezien je nick refereert aan joepiesie krijg je zowiezo een nieuwe. Repareren voor verkoop heeft weinig zin, die dingen worden ge-provisioned op mac adres. Dus rijp voor de kliko, ik zou er geen tijd insteken.

Bovendien, als de schakelende voeding is opgeblazen dan is de rest van het modem meestal ook defect.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er alles van, het ding is door een foutje van mij kaduk gegaan, aangezien ik kundig ben in het ook weer repareren van kapotte zooi, doe ik het liever zelf. 2de hands gekocht, dus Kommer & Kwel zullen me hierbij echt niet helpen, waar ik zeer content mee ben.

 

Laten we het gewoon bij de vraag houden, wie heeft er zo'n chippie voor me.Een tip via PM!! waar het teverkrijgen is, is ook prima.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie je pm,

is het anders niet mogelijk om de dil versie op gaatjesprint te zetten en met draadjes naar de voeding toe te brengen?

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...