Gast veldkamp11 Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 ik kon niet van mijn dreambox afblijven en heb Nabilo Blackhole geïnstalleerd maar hoe krijg ik cccam weer geïnstalleerd iemand een idee bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Wat dacht je hiervan even updaten naar versie 3.0 en klaar is kees. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast veldkamp11 Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 ehu hoe wat en waar sorry maar dit begrijp ik niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_V Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 groene knop > addons (gele knop) > addons download manager > Nabilo E2 Image Cams > cccam uitkiezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast bobelen Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 tunisiasat downloaden, in temp of hdd zetten naar software beheer gaan. instal.locale exstenties, tunesiasat opstarten en de ccam van blackhole instal gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Citaat: groene knop > addons (gele knop) > addons download manager > Nabilo E2 Image Cams > cccam uitkiezen. En was nu net deze optie er afgelopen maand ergens uitgesloopt.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
krimi Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Dream Elite v 1.0 HD ???? Top Image, maar je moet het weeten hoe en wat ? Er is een extra.url, en alles is magic..... Configuratie van het image is echt pain in de ass, maar als je het goed doet , the magic is there.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen