Ga naar inhoud


PLi autobackup plugin vraagjes


Apple740

Aanbevolen berichten

Vanwege omstandigheden opnieuw moeten flashen vandaag (had te veel verschillende skins gedownload, blijkbaar was de flash hierdoor volgelopen wat ellende gaf maar dit terzijde).

 

Ik had de PLi autobackup plugin er voorheen op staan en netjes een back-up gemaakt af en toe (handmatig, dus niet auto iedere dag). "Create autoinstall" stond uit (ik wil de keuze hebben om al dan niet een backup terug te plaatsen tijdens een flash).

 

Net tijdens de flash wordt er echter toch auto geïnstalleerd (ik kreeg dus niet de vraag of ik een backup wilde terugplaatsen maar dit werd gewoon gedaan). Verder ben ik m'n pluginlijst kwijt, is dus niet gebackupped.

Ook wordt de skin niet gebackupped.

 

Kortom, ruk dus. Wat kan hier mis gegaan zijn?

 

(zenders/boeketten/cccam.cfg waren wel back upped)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zal niet gaan, omdat de autobackup gebruikt wordt voordat alle toeters en bellen al geladen zijn... Het enige wat je kunt doen is bijvoorbeeld de /hdd/backup renamen naar een andere naam (bijvoorbeeld backup.bak of zo)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Ik had de PLi autobackup plugin er voorheen op staan en netjes een back-up gemaakt af en toe (handmatig, dus niet auto iedere dag). "Create autoinstall" stond uit (ik wil de keuze hebben om al dan niet een backup terug te plaatsen tijdens een flash).



Autoinstall aan of uit wil niet zeggen dat je een keuze krijgt.
Autoinstall wil zeggen dat alle plugins die je in je box hebt staan voordat je flashed worden herinstalleerd als je een flash doet.

Keuze om wel of niet de backup te gebruiken heb je niet tijdens een flash.
De backup heeft dus zijn werk gedaan (dat wil zeggen je settings terug gezet)
Maar geen plugins omdat die op uit stond.

Beste is om die aan te zetten en als je niet wil restore moet je geloof ik via de blauwe knop de backup functie uit zetten maar pin me daar niet op vast.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Meega1
Autoinstall aan of uit wil niet zeggen dat je een keuze krijgt.
Autoinstall wil zeggen dat alle plugins die je in je box hebt staan voordat je flashed worden herinstalleerd als je een flash doet.


Ah, dat is het dus. Ik had Autoinstall aan moeten zetten om de plugins weer terug te krijgen. Ik ging er van uit
dat Autoinstall sloeg op de algehele backup file tijdens het opnieuw flashen.

Misschien een idee'tje voor de pluginmaker om dat er bij te zetten voor de duidelijkheid, dus
bijv. "Create Autoinstall Plugins" oid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...