Ga naar inhoud


Wmapro


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een mediaspeler nl de popcorn a-200 en de pioneer vsx-lx53.

Nu heb ik een probleem , ik probeer een mediabestand af te spelen met wmapro maar de receiver herkent het geluid niet.

Nochtans volgens de handleiding zou hij wmapro geluid moeten geven.

De popcorn is aangesloten met hdmi naar receiver en met hdmi naar de tv (hdmi out).

Dtshd-master en truehd geeft hij geen problemen.

Ik heb hem ook Coaxiaal aangesloten maar ook geen soelaas

maar geeft soms al flikkeren wmapro aan maar geen geluid.

Fout van receiver of van de popcorn??

Wat moet ik doen om toch wmapro 5.1 geluid te krijgen??

Mvg,Martco.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Meestal is dit een probleem van de receiver. Je kunt eens proberen om de settings in de popcorn aan te passen van RAW naar PCM. Zo staat hij bij mij ook en ik heb prima 5.1. Ik moet overigens wel omdat mijn Onkyo geen Wma ondersteunt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn onkyo geeft hij dan keurig 5.1 de C200 decodeert het naar naar een pcm stream.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een testfile gebruikt(DVD9_200_Series_Test_Files).

Als ik nu een wmapro bestand afspeel passtrough of downmix dan flikkert het wmapro logo op de display van de pioneer maar geen geluid(alleen coaxial,via hdmi geen logo).

Gr,Martco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen vertellen dat ik er geen problemen mee heb met de C200 in combinatie met mijn Onkyo. Keurig 5.1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah mooi werk. Er komt binnenkort weer een nieuwe firmware misschien dat die weer loopt zoals het hoort

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...