Ga naar inhoud


Alps quad lnbs aansluiten betrekking op snelheid zappen


greevels

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een Vu+Duo en aan DM500HD nu heb ik tvvlaanderen kaartje en Canaal digitaal kaart , boven heb ik de DM500HD staan en in de huiskamer de Vu+Duo, ik heb nu de koppen 19.2 en 23.5, 13 en 28.2 ,2 alp lnbs met dual tuner de 13 en de 28.2 en 2 alp lnbs met quad tuner voor de 19.2 en de 23.5 voor boven, 2 4/1 desq voor de vuduo en 1 4/1 desq voor de DM500HD voor de koppen 19.2 en 23.5 maar nu ik alles aangesloten heb werkt het perfect alleen het lijkt wel alsof het zappen van kanalen onder in de huiskamer wat langzamer gaat(ecm time zeg maar) kan dat betrekking hebben hoe dat je de kabels op de lnbs aansluit of het nu de eerste 2 of de tweede twee ingangen betreft ? (ik share het gewoon intern die twee kaarten) binnenhuis zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: greevels
kan dat betrekking hebben hoe dat je de kabels op de lnbs aansluit of het nu de eerste 2 of de tweede twee ingangen betreft ?

Nee, dat maakt niet uit. Het maakt ook niet of dat de ene kabel wat langer zou zijn dan de andere. Ik denk eerder dat bv. de Vu+ iets trager zou kunnen zappen dan de dreambox of andersom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...