Ga naar inhoud


kan je al een iphone4 met ios 4.1 jailbreaken ?


Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb sinds kort zo'n mooie iphone4 met ios 4.1 en vroeg mij af of deze al te jailbreaken is.

ik heb ook een iphone 3gs met jailbreak en zie daar de voordelen van.

heb al op diverse sites gekeken maar kom er even niet uit.

dus wie o wie heeft hier een antwoord op met eventuele software verwijzing.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor het kan, zelfs iOs 4.2.1 is te jaibreaken. Op de bekende club is meer dan genoeg info te vinden op het forum.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Ja hoor het kan, zelfs iOs 4.2.1 is te jaibreaken. Op de bekende club is meer dan genoeg info te vinden op het forum.


ik ken de bekende club maar kom er wat software niet goed uit dus mischien een klein duwtje in de goede richting ?
zou jammer zijn als ik er alleen een dure steen aan over hou eekeek

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt heel simpel, daar kun je groen vergif op innemen. Er staat een heel stappenplan. Meer voorgekauwd kun je het niet krijgen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Het is echt heel simpel, daar kun je groen vergif op innemen. Er staat een heel stappenplan. Meer voorgekauwd kun je het niet krijgen.


mijn dank is groot laugh ik ga de zelfmoord poging ondernemen :D

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: YUGI
greenpois0n,4 minuten werk.

gr
Wat denk je dat groen vergif betekend?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...