Ga naar inhoud


Oscam SVN 4777 SH4


Ghanssie

Aanbevolen berichten

inbuilt modules: webinterface dvbapi irdeto-guessing anticascading debug doublecheck loghistory gbox

inbuilt protocols: monitor camd33 camd35-udp camd35-tcp newcamd cccam radegast serial constcw

inbuilt cardreader: nagra irdeto conax cryptoworks seca viaccess videoguard dre tongfang

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enorm bedankt om al deze releases beschikbaar te maken. Maar het is mijn intentie om al die oscam-releases in één topic te zetten. Zou je in het vervolg dit dan kunnen uitbreiden om het forum een beetje schoon te houden? smile

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Ghanssie,

 

Zou jij mij mogelijk verder kunnen helpen? Heb inmiddels paar lange nachten achter de rug met het pielen met mijn nieuwe Kathrein UFS 912. Ik krijg het niet voor elkaar om met de originele firmware 2.02 B3 Oscam werkend te krijgen.

 

Ik ben absoluut niet bekend met Oscam/kathrein/telnet. Heb nu een dm500 met cccam als client. Ik zou dus de Kathrein ook als client willen instellen.

 

Geen idee hoe Oscam werkt, waar te activeren, hoe te zien dat het uberhaupt draait op de box. Veel op internet gezocht en gedaan wat er allemaal staat maar kom er gewoon geen steek mee verder. Graag je hulp??? (liefst stap voor stap).

 

PS: gebruik total commander voor ftp naar Kathrein. verbinding werkt.

Kathrein UFS912 + DM500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste GH,

 

zie helaas geen vervolg. De ontwikkeling van Oscam gaat in een razend tempo door.

 

Draai hier inmiddels versie 4863. De laatste Oscam versie's draaien allemaal 100%, zonder ook maar iets aan de configs te veranderen.

 

En in de flash draait Enigma2 hier nog steeds de Hot Summer Versie 2. Wel met een ander plaatje uiteraard. Gaat ook probleemloos.

 

Is de perfectie nu min of meer bereikt of kan het nog beter ?

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Omdat ik op mijn ufs912 continue problemen heb met mijn tuner ( te pas en te onpas sat configuratie weg ) wil ik de originele firmware ufs912_sw2.03-b5 terugzetten.

Nadat de originele flash is teruggezet, kan ik het toestel dan via ftp en telnet benaderen en zo de oscam stapi proberen erin te zetten ( middels FTP )

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ook hoop innebuni hier, probleem van tuner config treedt op bij PKT, AAF (en tiTan).

Op AAFboard zie ik trouwens dat ik niet de enige ben, kortom weg dat ding en terug naar Duitsland.

Ik probeer dat ding dan wel tot slot met originele firmware te flashen en zie wel hoe/wat, wellicht kan Esmer-delikanli mij evt assisteren wbt oscam stapi

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...