Ga naar inhoud


CD player werkt niet echt goed in OpenPli 2.0


Loui (K)

Aanbevolen berichten

De vrouw wilde vandaag een cd draaien maar kreeg deze niet aan de praat start niet automatisch op.ze vroeg of ik wat veranderd had, ik zei nee alleen de laatste firmware van OpenPli 2.0 dagelijkse update erop gezet.Nu heb ik even gecontroleerd maar i.d.d. de Audio CD start niet op ook niet andere Audio CD´s.DVD´s doen het wel goed.wat is hier aan de hand.Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al vaker gemerkt heb dat audio cd´s afspelen een verhaal appart is in de DM8000HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ariebakker
Dat probleem heb ik hier ook nog steeds.
Gebruik ook een DM8000 met de laatste pli 2.0 versie.
De dvd speler die ik erin heb gebouwd is een slimline van sony.

DVD`S doen het wel goed alleen problemen met de audio dvd`s.
Terwijl dit voorheen wel altijd goed werkte.


Exact hier ook een Sony slimline zonder lade. En DVD werkt maar audio CD niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Littlesat


Had ik al gelezen maar lost het probleem niet op,kijk DVD (film) start gewoon automatisch op (dus beeld) maar doe ik er een Audio CD in dan start de drive wel op om de CD in te lezen maar daarna stopt hij en op het scherm gebeurd er helemaal niks.ook niet als ik verschillende Audio CD's gebruik.Er is gewoon iets mis met de media codering die de CD moet starten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Littlesat
Zoals je daar leest heeft Milo een work-a-round neergezet... de uiteindelijke oplossing moett nog komen.


En is er al wat gaande met dit probleem.Geen enkele audio CD kun je af te spelen en dat vind ik erg vervelend aangezien ik erg aan Pli hecht hoop ik toch dat dit een keer gaat lukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Vul dat draadje dan eens aan op het Pli forum... misschien helpt dat.


Heb ik gedaan maar krijg daar ook geen antwoord op wat me verder helpt.Het blijft vreemd dat het bij Pli niet werkt en bij andere image wel,ik zou dus de image naast elkaar leggen om te zien waar het probleem zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...