Ga naar inhoud


Windows Vista thema


rolandroland

Aanbevolen berichten

Iemand wilde graag de oude startknop weer terug van Windows Vista. Het thema is nu "Windows Klassiek" dat was het uiterlijk van Windows 98. Nu heb ik met Microsoft gebeld. Zij geven aan dat je alleen nog maar kunt kiezen voor Windows Klassiek. Er zijn wel alternatieven op de markt maar daar kon Microsoft niets over vertellen. Hij wist ook niet wanneer dit probleem opgelost kan worden. Via Google heb ik geprobeerd om een thema te downloaden. Dat is me helaas niet gelukt. Kan iemand mij een goede link geven? Een thema die wel goed werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Iemand wilde graag de oude startknop weer terug van Windows Vista. Het thema is nu "Windows Klassiek" dat was het uiterlijk van Windows 98. Nu heb ik met Microsoft gebeld. Zij geven aan dat je alleen nog maar kunt kiezen voor Windows Klassiek. Er zijn wel alternatieven op de markt maar daar kon Microsoft niets over vertellen. Hij wist ook niet wanneer dit probleem opgelost kan worden. Via Google heb ik geprobeerd om een thema te downloaden. Dat is me helaas niet gelukt. Kan iemand mij een goede link geven? Een thema die wel goed werkt?


Ik kan niet helemaal opmaken uit je verhaal voor welke Windows versie het bedoeld is?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...