Ga naar inhoud


nzbget.config in PopCornHour geeft problemen??


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch

Goedendag,

 

Na lang lezen en proberen inmiddels zover geraakt dat ik dacht dat alles eens van een leien draadje ging...!!

 

Helaas niets is minder waar..

 

Na het editten van de nzbget.conf in WinSCP krijg ik iedere keer de melding: ERROR: NZBGetWeb could not connect to NZBGet-Server.

 

Als ik de config weer open dan ziet de ingevoerde tekst door mij er "verminkt" uit???

 

Voorbeeld ik geef in:

 

server1.host=news.xsnews.nl daarna sla ik hem op...

 

open ik de file daarna opnieuw na de ERROR in de webinterface dan staat er op dezelfde plaats:

 

srver1.host=reader.xsnews.nl

 

Aanpassen helpt ook niet??iedere keer is de tekst zo verminkt!!

 

Ligt dit aan WinScp??ik gebruik hetzelfde programma ook voor aanpassen dingen op de Dreambox nooit geen problemen mee gehad?

 

Iemand een tip voor mij??

 

Gr.Merkedesch

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer het eens gewoon in notepad?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: winwiz
probeer het eens gewoon in notepad?


ERROR Thu, 10 Mar 2011 14:41:48 +0000 Could not resolve hostname my1.newsserver.com: ErrNo 0, Resolver Error 0 (no error)

Zal het vanacht nog eens verder proberen..
Maar ik denk dat de config al zover verziekt is dat ik door de bomen het bos niet meer zie!!!!

Vanacht fabrieks reset en maar van voor af aan proberen..

Bedankt Winwiz..

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je dns goed staat? Kun je wel gebruik maken van yourtube enzo?

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ja youtube werkt goed...

 

Volgende probleem ik heb de map nzbget verwijderd en had verwacht hem terug te kunnen krijgen na een fabrieks reset helaas niet dus..

 

De PopCornHour kost me meer tijd als ooit mijn 1e Dreambox heeft gekost...Ik stop ermee en plug wel gewoon een HD aan dat ding.

En download lekker simpel verder op mijn Laptop.

 

Bedankt in ieder geval winwiz

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Opgeven is easy..

 

Dus heb er nu alweer de nodige tijd ingestoken...als het bij iedereen zo makkelijk werkt??waarom bij mij dan niet??

 

Inmiddels heb ik nzbget weer kunnen installeren.

 

mijn config ziet er ook goed uit...Alleen hoe krijg ik de melding Server is Sleeping eruit???

 

Hier loop ik op stuk en kan de oplossing gewoon ff niet vinden??

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Inmiddels heb ik eindelijk mijn PopCorn aan het downloaden gekregen met nzbget.

 

nzbget gedownload met CSI..de 1e keer mislukte was wel geinstalleerd maar Server was Sleeping??

 

2e maal geinstalleerd en inmiddels werd er ook een andere webinterface bij geinstalleerd daar kon ik mijn server gegevens inzetten na een herstart was de popCorn druk aan het downloaden :D

 

Nou op naar de volgende stap...

 

Voorlopig eerst maar eens gaan werken...was de tijd alweer vergeten!! en ik heb het weekend nu zomaar vrij thnxs PopCorn...vriendin blij natuurlijk!!

 

Gr.Merkedesch

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Merkedesch
Inmiddels heb ik eindelijk mijn PopCorn aan het downloaden gekregen met nzbget.

Nou op naar de volgende stap...


Gr.Merkedesch





Mijn volgende stap...hoe kan ik op de PopCorn het adres veranderen waar de downloads naar toe gaan??Ik gebruik (nu een veels te kleine schijf)

Ik heb inmiddels een NAS met 2x 2Tb aangeschaft en zou graag rechtstreeks vanaf de PopCorn naar de NAS willen gaan downloaden..

Helaas kan er vanaf de NAS alleen rechtstreeks Torrents gedownload worden en geen Nzb's.Pfff nooit bij stilgestaan het lijkt allemaal zo makkelijk..

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...