Ga naar inhoud


[DM500HD] Harddisk share


greevels

Aanbevolen berichten

Ik heb in de huiskamer een Vu+duo met 1 terrabyte harddisk staan met utp kabel aan me netwerk hangen . boven op de slaapkamer heb ik een DM500HD ook eveneens aan me netwerk hangen ivm intern share is het nu mogelijk dat ik vanuit mijn DM500HD boven programma's kan bekijken die ik onder op me Vu+duo opgenomen heb en op die Harddisk staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je OpenPLi gebruikt, ga naar:

 

(of) menu - instellingen - systeem - netwerk - netwerkbrowser

(of) PVR - menu - netwerk - netwerkbrowser

 

Kies de vuduo uit de lijst, daarvan de harddisk share, geen wachtwoord nodig, en verder is standaard alles goed.

 

Je kunt hem ook als harddisk vervanger aanmelden, of je kunt opgeven in de instellingen dat opnames enzo op een andere lokatie komen dan /hdd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: greevels
Wat ik me wel afvraag als we op twee lokaties van de hdd gebruik maken en we nemen ook gelijktijdig nog wat op kan de hdd dat wel hebben ?

Geen enkel punt, de HDD kan ook hebben dat je op 1 box bv. 2-3-4 opnames tegelijk pleegt. Dat ie gemount is op een andere dreambox verandert die situatie niet. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat bij meerdere opnames 'op afstand', het netwerk een bottle-neck is. Maar ook dat zal meevallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: greevels
Hmja maar daarvoor gebruik ik de DM500HD niet om opnames op afstand te maken , die is enkel om te kijken maar hoe deactiveer het weer ?


Waarom zou je, zo'n verbinding "eet geen brood". Zolang er geen data wordt uitgewisseld, is er geen netwerkverkeer tussen de boxen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...