Ga naar inhoud


[7141 HD] sigaal uitlezen via receiver


ikkeenjij36

Aanbevolen berichten

hallo allemaal weten jullie of het misschien mogelijk is via een progje of je je signalen kan uitlezen en/of fijntunen via je laptop rechtstreeks op de ontvanger,en zo ja waar kan ik dat vinden?

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites


@satencom dat is het dus ik heb deze philips receiver en wou dus kijken of ik dat dus het allemaal wat fijner af kan tunen maar daar is dus geen enkele mogelijkheid voor?

anders misschien een tip wat hiervoor een leuk en redelijk alternatief voor kan zijn,aangezien ik alles mee onderweg heb zoek ik dus een vrij simpele ontvanger waar ik wat meer mogelijkheden heb misschien kan ik dan in het onderdeel te koop hier ergens voor kijken?als je een goed alternatief weet sta ik er voor open whistle

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...