Ga naar inhoud


[Dbox-II] Na flashen melding ""KEIN SYSTEEM""


chellohacker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: JohnBr
@chelloanarchist: uit een ander topic maak ik op dat je je dbox weer aan de praat hebt?
If so: hoe is het nu eindelijk gelukt?


Nee was het maar waar, ik ben geen spat verder gekomen.

Alleen de RS232 werkt nog de rest is zo dood als een pier, ook mijn display geeft niets meer aan.

Ik denk dat de boel opnieuw een modificatie moet ondergaan als of er geen debug mode is, eigenlijk dus opnieuw in debug mode zetten.

Alle ideeen en tips tenspijt is het me dus niet gelukt.

Ik krijg soms wel een menu tezien met vele opties, maar die ken ik niet, dus daaraan morrelen gaat me iets tever, niet dat ik niks probeer, misschien heb ik daardoor wel mijn flash gewist, wie zal het zeggen.

Wel weet ik dat er een ucode bestand mist, en ppcboot geloof ik.

Het is juist zo vervelend dat ik geen netwerk met dat ding heb, want met ftp, of tftp en telnet moet ik wel eea voorelkaar kunnen krijgen, alleen RS232 is bijlange na niet genoeg.

Sta nog wel open voor suggesties, en of bestanden, via PM
kan ik mijn email geven, dan kan het ook evt met email worden gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met dit prgr...NewTuxFlash.., en tuxboxflash, is een*.img uitelkaar gehaald, dan kom ik idd wel een ucode tegen, nu nog hoe ik die er los inkrijg, met een boot ppc.

 

Oja, heb is bij freescale gekeken voor bestanden over de processor chip, 823 of 832, teveel om doortewordtelen. wel erg interessant die PPC proc van IBM, beter dan Intel(ja, mijn mening, maar dat past niet hier!!!) ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met new tuxbox flash krijg ik flash fs loader v1.5

Flash superblock not OK: NO boot record.

 

Volgens mij betekent dit, dat de flashrom(s) dus niet kunnen booten, ongeacht of ik nu 1 keer of 10tallen keren de zooi erin pers.

 

Zal er dus, in mijn opinie opneer komen dat er 1 of 2 nieuwe flash roms opgezet moeten worden, allen dan nog welke top or bottom boot??

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...