Ga naar inhoud


Na inschrijving Mijn Canal Digitaal ineens verlenging jaarabonnement


Edgario

Aanbevolen berichten

Gisteren ontving ik een brief van Canal Digitaal over een vernieuwing van mijn abonnement naar een nieuw jaarcontract. Ik heb me slechts aangemeld bij Mijn Canal Digitaal. Mijn basispakket-abonnement loopt al jaren. Vorige week werd ik door ze gebeld met de vraag of ik nog vragen heb over de aanmelding van Mijn Canal Digitaal, die ik niet had. Toen was het gesprek beëindigd. Nu ontving ik dus deze brief. Er staat wel onder: Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken.

 

Er staat voor de volledigheid geen emailadres vermeld...

 

Is dit een nieuwe manier van klantenbinding of is er een foutje gemaakt? Hebben anderen ook deze ervaring?

 

Groet,

 

Edgar

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat er een foutje gemaakt is maar dat je het binnen een week nog recht kan zetten.

Ik zou dat maandag meteen doen want anders is het jaarcontract definitrief.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Edgario
Gisteren ontving ik een brief van Canal Digitaal over een vernieuwing van mijn abonnement naar een nieuw jaarcontract. Ik heb me slechts aangemeld bij Mijn Canal Digitaal. Mijn basispakket-abonnement loopt al jaren. Vorige week werd ik door ze gebeld met de vraag of ik nog vragen heb over de aanmelding van Mijn Canal Digitaal, die ik niet had. Toen was het gesprek beëindigd. Nu ontving ik dus deze brief. Er staat wel onder: Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken.

Er staat voor de volledigheid geen emailadres vermeld...

Is dit een nieuwe manier van klantenbinding of is er een foutje gemaakt? Hebben anderen ook deze ervaring?

Groet,

Edgar


Ik heb een soort gelijk iets gehad..toen ik een HD ontvanger kreeg voor verlenging van mijn abonnement en toevoeging HD hebben ze voor het gemak meteen al mijn abonnementen maar verlengd....Ik heb toen contact gezocht met ze waarnaar ze de zaak netjes hebben opgelost..Ik kreeg toen voor alle overige verlengingen ook netjes een HD ontvanger cadeau.

Mijn tip naar jou is eigenlijk....schrijf dit even op het satellietforum en richt dit specifiek aan de Canaldigitaal Webcare medewerker..tot nu toe kreeg ik binnen een paar uur bericht terug en werd het goed en snel opgelost.

Succes,

Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies dezelfde brief ontvangen. ook nadat cd mij heeft gebeld met de vraag of mijn vorige vraag afdoende was beantwoord.

 

(Dit was niet het geval; vraag was waarom Eredivisielive niet in gewoon signaal kon worden ontvangen omdat op website wordt geadverteerd met "nu óók in HD")

 

Nu dus deze brief. Vandaag zal ik ze een brief sturen dat ik geen nieuw jaarabon wil hebben. Daarnaast zal ik ze nog een brief sturen hoe ze erbij komen dat ik heb gekozen voor een nieuw abonnement. Ik vond ze de laatste tijd goed bezig maar nu gaan ze toch weer rare fratsen uithalen...

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die brieven is dus de nieuwste manier van communiceren. Heb een week geleden via Mijn Canal Digitaal een 'email' gestuurd. Nog geen antwoord, al zag ik dat de gemiddelde tijd op 10 dagen staat. Inmiddels is de reageertijd van 7 dagen verstreken. Als dat maar goed gaat...

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Edgario
Die brieven is dus de nieuwste manier van communiceren. Heb een week geleden via Mijn Canal Digitaal een 'email' gestuurd. Nog geen antwoord, al zag ik dat de gemiddelde tijd op 10 dagen staat. Inmiddels is de reageertijd van 7 dagen verstreken. Als dat maar goed gaat...


Je kunt dit hier wel blijven schrijven..je zult gegarandeerd geen bericht terug krijgen op de manier zoals jij het probeert..

Ik heb het al eerder geschreven...ga naar het forum van CD en richt daar specifiek een email / posting aan de Canaldigitaal Webcare medewerker je zult zien dat je binnen de kortste keren een bericht terug krijgt van ze vaak binnen een (paar) uur..hun spelen het door naar de juiste persoon binnen de organisatie..

Dit is helaas de enigste manier van contact krijgen met CD..En te zorgen dat je probleem opgelost wordt.

Gr.Merkedesch



Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edgario
Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken.

Fijn, dat soort berichten, als je eens 3 weken op vakantie gaat.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...