Ga naar inhoud


[7141 HD] meer zenders erin krijgen?


ikkeenjij36

Aanbevolen berichten

hallo sinds vorige week alle 4 de sat posities te bekijken bij mij maar nnu is mijn vraag ik weet dat er meer zenders op de 4 posities te ontvangen zijn maar hoe kan ik die erin krijgen of is het deze weg doen en een ander ontvanger kopen?

(bv. de sad titan 1 hd?)

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Als je voor écht lekker gaat zet je de CDS gecertificeerde ontvanger aan de kant en koop je een ontvanger die vrij instelbaar is.. Niets ten nadele van de CDS ontvangers en sec, maar die apparaten zijn nooit bedoeld voor uitbreiding.. Gewoon een goed ontvangertje om mee te kijken. Prima beeld maar verder geen mogelijkheden...

 

De SAB geeft in elk geval uitstekend beeld, maar persoonlijk vind ik die software ook vreselijk gammel.. Je moet een beetje kijken wat je graag minimaal aan functies wenst en kijken wat je budget je toelaat... Wellicht een Dreambox (achtige) met veel uitbreid-mogelijkheden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo vanavond alles eens langzaam gescand en heb nu wat meer zenders maar volgens mij alleen de fta van 19.2 en niet van de hb en de astra 2 en 3

ik wil trouwens de sab alleen nemen voor in de vrachtwagen daarom de sab als alternatief.hij hoeft dus niet als server of client te draaien maar rechtstreeks op mijn schotel aangesloten.

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok alle posities langzaam gescand en idd meer zenders nu ik heb er iets meer als 2 duizend in staan nu.zou een andere ontvanger meer zenders geven of is dit wel een beetje wat er op deze posities te vinden is?graag jullie mening hierover zodat ik geen kat in de zak koop straks

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...