Ga naar inhoud


Magic Module blijft initiasileren


Aanbevolen berichten

Hallo Folks,

Ben in het bezit van een Topfield 4000PVR.

Dit in combinatie met een Magic Module V1.04. Heeft lange tijd goed gewerkt met Penta.1.09. Sinds 2 weken problemen met vastlopen of helemaal geen beeld. Nu al 2 dagen geen beeld omdat de MM blijft initiasileren. Wil hem opnieuw programmeren, maar krijg hem niet in Dreamload. Niet met snel in en uit halen. Maar ook niet in/uitschakelen Topfield.

Ook niet via menu/activate loader.

Graag jullie tips, trucs en deskundig advies.

Alvast mijn dank.

henkyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Terradon,

 

Bedankt voor je reactie.

Maar hoe kan ik dat aanpakken.

Moet eerlijk zeggen dat ik ( van al die begrippen en termen ) echt geen hout begrijp.

Ben niet dom, maar dat gaat echt boven m'n pet.

Kan ik zoiets met de Magic Module programmer ?

Of moet ik dat ergens laten doen?

Groetjes,

henkyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk,

 

Bij mijn weten werkt dat niet met een Magic programmer daarvoor heb je een Casinterface progger nodig ....... dus vraag hier even rond of er iemand bij jou in de buurt zit met een cas 2 of 3 die dat even voor jou wil doen.

 

Lukt dat niet mag je hem wel naar mij sturen dan kost het je alleen de verzendkosten.

 

Maar er zit vast iemand bij jou in de buurt die dat ff voor je wil doen.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt terradon,

Toevallig doet hij het weer,vanmorgen Topfield in fabrieksinstellingen gezet, alles weer ingesteld, zenders zoeken. Geen beeld, Tf uit en ingeschakeld, en verrek, beeld? Maar ik ga toch even kijken of ik iemand in de regio Voorhout kan vinden die het in orde kan maken. En anders krijg jij een pakketje smile

Mijn dank weer.

Groetjes,

henkyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Folks,

 

Sinds gisteren weer hetzelfde probleem.

Vandaag even naar de Zwarte Markt geweest en de MM afgegeven aan een expert.

Resultaat: ( als ik het goed navertel ) flash geheugen van de MM kapot.

Schijnt trouwens ouwe troep te zijn die MM smile gezien de reacties van een paar Sat-tenten. Kan voor 30 euro een goede 2 e hands kopen. Voor 20 een Axas ? Of zoals op Internet een door C+ goedgekeurde CAM ?

Graag jullie advies, en weer bedankt.

Groetjes,

henkyboy

 

Owjah, zijn die MM te repareren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het toch eens laten nazien door iemand met een cas interface. Er zijn in de tijd (1 april 2003 of 2004 als ik me het goed herinner) veel magics gesneuveld door het wissen van de flash. Met een cas interface kan je dit terug in orde maken.

Best direct ucas 3.0 erop zetten, dit werkt zonder problemen.

Heb hem zelf draaien op mijn oude Humax.

 

Grtz

DM920UHD

ET9000

 

Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Folks,

 

Ik heb vanmiddag maar een Matrix Cam revolutions gekocht met daarop Ucas 3.1. Was volgens de verkoper de beste optie.

Draait super smile Maar nu zit ik met een MM met programmeerspullen. Die MM kan ik dus laten installeren met Ucas 3.0 erop, maar dan ligt het spul maar te liggen.

Is er iemand die weet wat dat nog waard is of er interesse in heeft ? En nog een vraagje, wat is het voordeel van 2 slots in de Topfield? Bedankt verder voor jullie advies.

Groetjes,

Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...