Ga naar inhoud


[ET9000] mogelijkheid tot doorlussen?


wolverine

Aanbevolen berichten

Ben me een beetje aan het orienteren om een nieuwe ontvanger te kopen die me in het hd tijdperk zou brengen als vervanging van mijn lemon. De lemon kan makkelijk doorgelust worden (weliswaar met beperking van ontvangst maar dat nemen we er dan maar bij). Nu was mijnv raag of dit bij de ET9000 ook mogelijk is. Ik weet bvb bij de vu+duo van reacties op dit forum dat dit softwarematig ook kan maar kan de et9000 dit ook?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ET9K heeft twee ontvangers met elk een aparte in- en uitgang. Sluit je 1 LNB aan dan kan je tuner output 1 direct doorlussen met input tuner 2... De output van tuner 2 kan dan eventueel weer naar een andere ontvanger. Door deze externe doorlus is de ET9K flexibeler dan de VU. De VU heeft geen LNB doorlus outputs.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dit is dan hetzelfde systeem als de lemon.

 

Begin er meer en meer aan te denken om deze ontvanger aan te schaffen ipv de vu+duo (scheelt me nog een beetje in mijn portomonnee ook) enkel nog eens uitvissen of de software ook zo uitgebreid geupdate wordt als degene van vu+ en dreambox

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...