Ga naar inhoud


[ET9000] AC3 via HDMI?


Gast 1664

Aanbevolen berichten

M'n versterker zit optisch verbonden aan de TV. De TV via HDMI aan de ET9K. Als ik nu AC3 downmix uitzet op een AC3 geluidskanaal dan reageert de versterker met de tekst dolby digital 2/0 (2 kanalen AC3) De melding is correct en het lijkt alsof AC3 van de ET9K wordt doorgelust naar de versterker. Ik krijg echter geen geluid.

 

Werkt AC3 via HDMI niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: 1664
M'n versterker zit optisch verbonden aan de TV. De TV via HDMI aan de ET9K. Als ik nu AC3 downmix uitzet op een AC3 geluidskanaal dan reageert de versterker met de tekst dolby digital 2/0 (2 kanalen AC3) De melding is correct en het lijkt alsof AC3 van de ET9K wordt doorgelust naar de versterker. Ik krijg echter geen geluid.

Werkt AC3 via HDMI niet?


Werkt prima. Ik heb alleen hdmi aangesloten en krijg netjes ac3 binnen in mijn receiver. (en ook geluid natuurlijk).
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de ET9000 verbonden aan mijn yamaha receiver met een optische kabel , die geeft wel een signaal + rood lichtje door , maar ik krijg geen dolby diditaal geluid door en hij geeft het ook niet aan op mijn display , in het menu staat AC3 op aan .

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...