Ga naar inhoud


GA-E350N-USB3 Compatibiliteit


Aanbevolen berichten

Ik bouw een nieuwe HTPC gebaseerd op de nieuwe Hudson-M1 van AMD. Het moederbord heb ik gekocht is een Gigabyte GA-E350N-USB3. Ik kocht een 6981 voor deze PC als ik was blij met de eerste kocht ik voor een andere pc.

 

Ik bouwde de pc en ik heb Windows 7 op geen problemen. De volgende dag arriveerde de tv-kaart, ik hem in, maar de machine zal niet plaatsen. Geen POST piepjes - niets. Ik probeerde mijn andere 6981 en kreeg hetzelfde probleem.

 

Toen ik de kaart uit van het laarzen weer zonder probleem.

 

Ik moe een andere voeding en ik geef de 6981 de volledige macht met de bijgeleverde adapter. Nog steeds het probleem zich blijft voordoen.

 

Ik stuurde het moederbord terug naar de leverancier denken dat het defect was, maar ze hebben het getest en vond dat OK, hebben ze mij betalen voor het testen en hebt het weer aan mij.

 

Is er een reden waarom dit niet zou werken, zou er een probleem met de compatibiliteit? Er moederbord heeft 1 PCIE x16 v2.0 draaien op x4.

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3681 # ov

 

Van wat ik begrijp uit het lezen in dit forum het 6981 zou moeten werken in een PCI-E slot v1.0/2.0 en x1, x4, x8, x16.

 

Elk advies zou worden gewaardeerd. Veel dank,

Staaf

TBS6981-Powerful pci-e dvb s2 satellite tv tuner, it supports dual DVB-S2 TV channels receiving synchronously.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...