Ga naar inhoud


the king of billerberga !!


Gast

Aanbevolen berichten

helaas ,heb net op de side van ***** gelezen dat hij veroordeeld is om de proceskosten te betalen ongeveer 8500 pond <ongeveer 30000 gulden> aangezien de meesten die uit het d2mac tijdperk van ons hem kennen en hij nu om hulp vraagt is het volgens mij nu de tijd om deze man te helpen ,hij heeft ons in het verleden geholpen met de codes en de software ,ik hoop dat er meerdere zijn die mijn mening delen en iets willen gaan ondernemen om ***** financieel te helpen groetjes juan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees de update pagina op <A HREF="http://www.billeberga.com" TARGET=_blank>http://www.billeberga.com</A> of <A HREF="http://www.funcard.net/whocares/msgboard/general/266.html" TARGET=_blank>http://www.funcard.net/whocares/msgboard/general/266.html</A> <P>In ieder geval kan het geen kwaad om hem te helpen. Er is een hele tijd geweest dat meer dan 75% van alle D2Mac kijkers Nordic software gebruikte (en dat is niet eens zo heel lang geleden).<P>LDP<p>[This message has been edited by LDP (edited 15 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

mede liefhebbers laten we ***** met zen allen uit deze situatie halen wij hebben met zen allen ook wel wat te danken aan ***** en dit kan voor hem wel een reddende hand zijn om niet in de penarie te belanden .<BR>dus laten we ons eens over ons hard strijken en hem helpen heeft iemand een idee hoe we dit op een eerlijke manier kunnen doen .<BR>ik dacht aan een soort donatie via deze nieuwsgroep en een open register van wat er in kas is en dit overmaken naar the king <BR>en dit resultaat dan hier ook bekend maken <BR>wie heeft er een beter idee of aanbod<P><BR>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij dat ik er niet alleen zo over denk,een bedrag rechtstreeks overmaken wordt een beetje dure aangelegenheid als ieder appart dit gaat doen ,daar komt nog bij dat het leuker is om ye laten zien dat wij nederlanders the king niet zijn vergeten ,via dit board laten lopen lijkt mij prima een soort open donatie zodat iedereen kan zien wat er binnen komt ,misschien dat de moderatoren een voorstel hebben ik wacht het af gr juan <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig initiatief, deze man heeft zich altijd ingezet voor onze hobby (deze moet geholpen worden), ik ben dan ook wel bereid een kleine bijdrage te leveren. Tof dat er toch mensen zijn die het niet enkel te doen is om het gratis kijken maar toch ook bereid zijn een bijdrage te leveren voor een collega hobbyist in moeilijkheden. Prachtig !!! <P>Groeten <BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het the KING project <P>is er een mogelijkheid dat sat4all een pagina beschikbaar maakt om een donatie te doen naar the king waarbij een ieder ook kan zien wat de donatie op ieder moment is.<BR>als er een pagina aangemaakt kan worden op deze site is dat een heel mooi alternatief<BR>en als er een leuk bedrag aan donaties is gestort kan het in 1 keer worden overgemaakt naar the king .<BR>wel zal er een kasboek moeten worden bijgehouden en de donaties zullen hier ook naar toe moeten worden gestuurd de persoon die deze donaties ontvangt zal dit dan ook bij moeten houden en de stand van zaken op de site mededelen.<BR>ook is er dan een stukje vertrouwen nodig dat het bedrag werkelijk naar the king zal worden overgemaakt.<BR>indien nodig wil ik mij hier ook wel beschikbaar voor maken .<P>let the sun shine for the king <P><BR>nowtv@planet.nl<P>---------------------<BR>only the best wins<BR>---------------------<BR> cool.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een freebie servertje regelen en vervolgens de hele actie daar naar toe verplaatsen moet toch voor degene die dit oppakt een kleinigheidje zijn he?<BR>Wij kunnen echt geen extra werkzaamheden meer hebben, sat4all slokt al al onze vrije tijd op. Sorry...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...