Ga naar inhoud


[ET9000] geen volledig beeld


Boksie

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Boksie
ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm


Bedoel je moet oudere uitzendigen dat je balken links en rechts hebt? Dat moet ook...is 4:3...a/v instellingen zetten op: alleen schalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boksie
ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm


De uitzending word al 16/9 uitgezonden.
Dus je denkt dat het beeld niet volledig is maar de zwarte balken links en rechts is bij de uitzending toegevoegd.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boksie
de Dreambox met scart en de ET met HDMI


Kijk je wel op hetzelfde kanaal, SD en HD kanaen zitten verschil in.
Een HD kanaal met 3/4 uitzending maken ze via zwarte balken een 16/9 uitzending van.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boksie
de Dreambox met scart en de ET met HDMI


Dan zit daar de oorzaak. Je TV is in staat om het analoge beeld zelf op te rekken en in te zoomen (auto-zoom), het digitale beeld niet. Er is een plugin die het beeld kan opschalen, maar i.h.a. werkt de "alleen schalen" instelling van Pli prima. Behalve uiteraard, zoals genoemd, 4:3 beelden die in een 16:9 uitzending verpakt zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boksie
ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm


Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een Dream 500HD en een ET9000, allebei dezelfde image(PLI) dezelfde AV instellingen, allebei HDMI aangesloten, maar de ET geeft bij 4:3 uitzendingen een klein beeld terwijl de 500HD een groot beeld geeft,rara:

Let the good times roll.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gemert3
dezelfde AV instellingen

Weet je dat wel heel zeker?, want dat lijkt gewoon een instelling te zijn. (panscan ipv schalen bij een 4:3 uitzending)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: gemert3
dezelfde AV instellingen

Weet je dat wel heel zeker?, want dat lijkt gewoon een instelling te zijn. (panscan ipv schalen bij een 4:3 uitzending)


Heel zeker!!

Let the good times roll.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...