Ga naar inhoud


[ET9000] et 5000 cccam


Gast bart88

Aanbevolen berichten

Als newbee had ik graag cccam op mijn nieuwe box et5000 willen

plaatsen.Het probleem is echter dat ik aan mijn tv geen internet kabel kan krijgen.Is de installatie ook mogelijk via usb stick,en zo ja hoe? Alvast bedankt.Ik moet ook opmerken dat ik niets van linux ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de box pas thuis,open pli staat er nu op via usb gedaan,maar ze moet dienen om tv vlaanderen te ontvangen,en ik lees hier en daar dat je daar cccam moet voor opstarten.Nu heeft de box naast mijn tv geen ethernetkabel on dit te installeren via internet,en beneden bij de pc heb ik geen hdmi aansluiting,zodat ik het scherm niet kan lezen.Daarom mijn vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn mogelijkheden, meer dan is een beetje kennis van zaken wel nodig. Deze box is eigenlijk bedoeld om mét internet gebruikt te worden, dat is een stuk gemakkelijker en biedt een hoop extra.

 

Kan dat echt niet, kun je altijd nog inloggen op je box vanaf je PC via de webinterface en via "boxcontrol" -"webremote" met de viruele afstandbediening via je PC de box bedienen. Dan via menu-applicaties-groen-cccam downloaden alsof je voor je TV zit.

 

Wel omslachtig, maar geen kennis van zaken nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je misschien via Geel wit rood pluggen(composite video en audio) op je PC aansluiten, of met svideo aan je pc.

 

Of via de webinterface, kan dit nu niet testen, ben nu op mijn werk. Indien nodig kom ik hierop vanavond terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

google eens op "ipk cccam 2.2.1"

 

Plaat de gewenste plugin in de root directory van een usb stick.

Plaats de usb stick op één van de USB poorten.

 

Ga nu naar menu -> Instellingen -> Softwarebeheer -> Installeer lokale extensie

 

Kies USB stick en druk daarna op groene button om de plugin te installeren.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...