Ga naar inhoud


Hdisk opnamen gemaakt met PLI afspeelbaar, BH ziet geen Hdisk


alx

Aanbevolen berichten

Ik ben overgestapt naar Black Hole vanaf Open PLI 2.0, wegens betere mogelijkheid voor USB-T tuner. Deze wordt nu inderdaad gezien. Helaas geen zenders, want geen actieve antenne.

Het gekke, ik kan de eerder opgenomen bestanden wel afspelen, maar opnemen is er niet bij. De HDD is niet aanwezig volgens BH.

Ook kan ik niet intern sharen omdat ik CCcam niet zie.

Ik ben niet erg gedupeerd, want ik heb ook nog Digitenne,

maar opnames met de satontvanger zijn wel mooier, natuurlijk.

Waarschijnlijk ga ik maar weer terug naar Open PLI

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Och, ik sta open voor suggesties!

Geen oplossing, dan gewoon weer terug.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat wist. Ik heb 'm weer teruggezet naar PLI 2.0.

Bij het installeren van de DVB-T stick, krijg ik hier foutmeldingen. Waar het in BH goed ging.

Voor de rest alles weer goed.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge het zeker nog eens proberen! Hartelijk dank.

Vond de image wel mooi eigenlijk.

EN, mijn DVB-T stickje werd meteen gezien.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

Heb jij wel de originele black hole image gebruikt van het BH team en geen gepatchte met de softcams erin?

 

Ik heb tijdens het testen van de laatste versie ook enkele gepatchte images getest en deze hadden ook problemen met de harddisk. Zover ik weet spint de Hdisk zelfs niet op bij het booten met die images.

 

De tip van het mounten zou het probleem kunnen oplossen, immers de gepatchte images zijn op een andere HD/hardware config geïnstalleerd en daarna gebackupped en verder verspreid, is eigenlijk geen echte patch.

 

Lukt het niet, dan gebruik anders de originele image met de link naar de plug-ins van het BH team en niet naar de plug ins van het nabilo team, dan zou de harddisk meteen moeten spinnen bij het booten en meteen herkend worden.

 

Dat jij deze image kiest voor de USB tuner ondersteuning vind ik meer dan logisch, de drivers van het BH team zijn veelal beter, uitgebreider en de installatie is voor een leek veel gemakkelijker dan bij Pli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien begint/heeft de harddisk nog een oude dos/windows partitie staan als eerste in de partitielist... Onlangs heeft Milo in PLi hiervoor een fix gemaakt, wat waarschijnlijk (nog) niet in Blackhole zit.

 

FYI: http://openpli.git.sourceforge.net/git/gitweb.cgi?p=openpli/enigma2;a=commit;h=4663c01b82817541b34cd800e53c7d911cc36c0c

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ georgiolos en littlesat.

Bedankt voor jullie adviezen.

Ik heb geen gepatchte image gedownload.

Ik heb CCcam handmatig moeten installeren, maar startte niet op.

Het gekke vond ik gewoon dat ik mijn PLI-opnames wel kon afspelen maar verder geen Harddisk kon vinden in het systeem en dus ook niet kon opnemen. Ook vind ik de image er erg verzorgd uitzien, maar je moet wel meer knoppen indrukken voor bepaalde functies.

Het grootste voordeel is dat mijn goedkope DVB-T stickje (ook T2) meteen werd herkend, zonder dat je daar moeilijke dingen voor

moet doen.

Met groeten,

alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...