Ga naar inhoud


[Strong] Strong 8100 slaat geen kanalen op


marik

Aanbevolen berichten

Hallo mede strong gebruikers, mijn strong slaat plotseling geen nieuwe kanalen meer op. Ik heb een nieuwe kanalen lijst ingeladen met maar 20 kanalen. Daarna op 19.2 onieuw laten zoeken. Vindt natuurlijk heel veel kanalen, gaat dan echter vanuit het menu niet meer terug naar tv kijken. Dan staan in de kanalenlijst wel heel veel zenders maar ik kan er geen een kijken. Zoals gezegd heb ik hem op 19.2 laten zoeken maar geeft in de lijst wel veel zenders aan die op de hotbird zouden zitten. Ik heb het idee dat mijn "oude" lijst niet gewist is. Is er een mogelijkheid om de strong helemaal "leeg" te maken. Ik gebruik 8100_Merlin_ready_by_Interpol, 8100_Sat4.0_ned_patchby interpol en een eigen kanalenlijst.

 

B.V.D. Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt ook handmatig de zenders verwijderen ,want als je zender lijst vol is komen er geen

nieuwe zenders bij

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hendrik, dank je wel voor het meedenken maar de zenderlijst is nog lang niet vol. Ik heb alles nog een keer opnieuw geinstalleerd met een andere kanalenlijst en nu werkt bijna alles weer naar behoren. Echter de kanalen van C.D. worden niet geopend. Mijn kaart wordt wel herkend en is geactiveerd tot juli 2011. Ik ga naar +, b, 1, en kies voor 180., auto system op none, heb voldoende signaal maar.....geen beeld.

Wat kan ik nog meer doen????

 

Bij voorbaat dank voor suggesties,

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Interpol, ik heb de oranje kaart. Het gekke is (voor mij) dat het tot voor twee weken goed gewerkt heeft. Toen begonnen de probelmen met het opslaan van nieuwe zenders, ik wilde de frequenties van sbs en net5 en zo aanpassen. Toen dat niet meer lukte heb ik alles opnieuw geinstalleerd en daarna kan ik dus de kanalen van C.D. niet meer aan. EPG werkt overigens wel!!!!

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interpol bedankt voor je antwoord, ga ik proberen. Kun je misschien ook vertellen hoe ik een Crypto k*y in het emu veld kan inbrengen, heb ik wel geweten maar kan het niet meer vinden. Het gaat om een 00: van 32 karakters. Of waar ik een file voor een aantal providers in mijn kastje kan krijgen.

 

B.V.D. met vriendelijke groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...