Ga naar inhoud


Geen info middels ppanel (open pli versie)


djpetit

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik share tussen 2 dm600's (middels cccam). Op de ene dm600 zat nog cccam info V1.1. Met deze cccam info kan ik prima de andere dreambox zien (hier zit tevens de kaart in). Op de andere dreambox heb ik ppanel geinstalleerd (ingebakken in de openpli versie). Echter op deze dreambox krijg ik bij de info continue te zien: username sorry terwijl ik toch op deze dreambox beeld heb.

 

Moet ik nog iets meer installeren om ppanel draaiend te krijgen of doe ik simpelweg iets fout ??

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat is het gedeelte webinfo in de CCcam.cfg dat je nog moet enablen, user/pass goed zetten denk ik. kan ook telnetinfo zijn, ik weet niet hoe pli dat doet.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dagg
dat is het gedeelte webinfo in de CCcam.cfg dat je nog moet enablen, user/pass goed zetten denk ik. kan ook telnetinfo zijn, ik weet niet hoe pli dat doet.


He hallo,

bedankt voor je antwoord, maar zowel allow webinfo als allow telnetinfo staan allebei op yes ....

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

in die ppanel ergens de juiste user/pass frotten? geen idee verder confused

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...