Ga naar inhoud


prijsstijging per 1 juli 2011 voor basic light klanten


smoking

Aanbevolen berichten

Vanmorgen een brief van TVV in de bus waar ze prijsstijging aankondigen . basic light gaat van 10.50€ naar 10.90€ .

 

t7fomp.jpg

 

 

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat men zo de abonnees met zachte hand wil doen overschakelen naar de HD ontvangers en dus het duurste top pakket in de maag wordt gesplitst. Ik vrees ook dat de gewone digitale kanalen op termijn zullen opgaan in HD zenders. ik ben in oktober vorig jaar overgeschakeld en heb me een Philips HD ontvanger laten aanpraten. Deze werkt prima maar heeft ook zijn beperkingen.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zozeer dat ze allemaal gaan overgaan in HD , maar de SD kanalen die overgaan in mpeg4 . Ik gebruik een dream 800 ( bij aan gaan abbonement heeft verkoper philips SD ontvanger opgegeven ) . Als die philips bakjes nu cccam zouden draaien , leek me het aanbod nog zo slecht niet , m'n ouders hier kijken namelijk nog analoge kabel :D .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...