Gast angelo007 Geplaatst: 4 mei 2011 Delen Geplaatst: 4 mei 2011 Hoi, Ik heb een probleem met mijn schotel ontvangst. Het is namelijk zo als ik goed sta uitgericht naar de astra1 satelliet en ik steek mijn kaartje groene kaartje van canal digitaal in mijn smart card slot van mijn Rebox RE-2701 SPVR ontvanger dan krijg ik alleen beeld op Ned 1 , Ned 2 , Ned 3. Maar geen enkele commercieele zender komt erop. Hij zegt dan gecodeerd kanaal en dit veranderd niet, Als ik het probeer met mijn Matrix revolution cam krijg ik precies hetzelfde. Ik heb de rebox ontvanger geupdate met de laatste firmware maar niks helpt. Canal digitaal zegt dat alles goed is ,kaart is geactiveerd. Dat weten we want ned 1 2 3 zijn ook gecodeerde zenders . Wie kan en wil me helpen , Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wopla Geplaatst: 4 mei 2011 Delen Geplaatst: 4 mei 2011 er lopen hier al 2 draadjes van even zoeken 80cm schotel ; topfield 4000pvr; philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast angelo007 Geplaatst: 4 mei 2011 Delen Geplaatst: 4 mei 2011 Zal nieuwe cam worden dan zeker ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast angelo007 Geplaatst: 4 mei 2011 Delen Geplaatst: 4 mei 2011 Oja maar waarom werkt de kaart dan niet rechtstreeks via de rebox 2701 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wopla Geplaatst: 5 mei 2011 Delen Geplaatst: 5 mei 2011 zal aan de rebox liggen dan,mogelijk dat een firmware update uikomst bied. 80cm schotel ; topfield 4000pvr; philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen