Ga naar inhoud


[Homecast] Ervaring met de homecast hs 9000


RUF

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar vervanging voor mijn TF7700. De Homecast hs 9000 wordt me uit verschillende hoeken warm aanbevolen. Alhoewel, als ik de verschillende fora nakijk, was dit aanvankelijk een miseriebak. Iemand ervaring met de actuele versie van dit toestel. Alvast bedankt voor de feedback.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wij hebben er een staan. We hebben soms nog een spontane restart en soms gaat de ontvanger alle opnames weer decoderen, ook als dit al gedaan was. Verder is het inmiddels een ontvanger waar je zonder meer twee dingen tegelijk kunt doen. Je kunt ook live bekeken tv-beelden terugspoelen als je iets gemist hebt.

Wij hadden met de CD-Cam met de oude software problemen. De Cam viel in slaap als hij een tijdje niet gebruikt werd bij het bekijken van en vrij kanaal. We hebben toen een Xsarius Cam opgehaald, maar die ging soms op zwart tijden het opnemen van een tweede kanaal als er al 1 opname liep.

We hebben nu een oude Aston 1.05 Cam met softwareversie 2.18. Die werkt wel goed.

De teletekst werkt mooi, het beeld is goed en de ontvanger kan vier transponder aan.Die zitten er bij ons ook op. De snelscan geeft dan ook bijna alles wat de moeite waard is.

 

De huidige software is versie 1.12.2A. Die werkt bijna goed. Ik verwacht nog een keer een update, waarna het idd een fijne ontvanger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...