Ga naar inhoud


[nieuwe firmware Openbox HD S9]


satjojo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

da's nou net wat ik bedoel

 

er zijn alleen clone's, ik denk dat er helemaal geen originele is. (kan ook niets vinden op het net wat lijkt op een originele, de ukrainse wijkt behoorlijk af, usb aan de voorkant etc.)

de chinezen bouwen al jaren veel apparatuur voor de westerse markt in licensie

ik vermoed dat de openboxen/pvr800/bolt etc. allemaal dezelfde rebadged bakken zijn gebouwd door mischien diverse chineese fabrieken maar eigen ontwerp (gebaseerd op expertise die ze hebben opgebouwd door hun licensiewerk)

dus niet directe copieën maar meer soort stijlplagiaat

alleen jammer dat ze het uiterlijk en naam van die ukrainse gejat hebben, schept verwarring.

als je op openbox.ua het filmpje bekijkt zie je dat het een andere bak is, ander menu etc.

 

de chinese firmware's lijken ook steeds de nieuwste te zijn?!

 

just my thought about it

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast skybox_ontdekker

ik heb begrepen dat als je smartcard niet in de bovenste gleuf past, en wel in de onderste .. dat het een clone is ..

Is dit anderen ook bekend?

ik wil de fabrieksinstelling terug gaan zetten, en dan iets oudere firmware inladen dat werkt met cd en goed geluid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schroef de kast eens open, kijk nou eens wat er in zit. Zie foto's in dit draadje, welke origineel of niet origineel is. Controleer je CCID, dit geeft ook uitsluitsel.

Maar dat de smartcard niet in de bovenste gleuf pas, zegt mij niets over de originaliteit van de box. Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Bij mij past de kaart ook niet in de bovenste gleuf, maar voldoet wel aan foto "origineel" en aan de CCID.

Als dat bij jou ook het geval is dan heb je in ieder geval geen last van firmware met een clonebomb er in.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...